Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fed!
CroQuis skriver: Rigtig fed Har du et link, er nemlig ikke til de dér klisterkjoler, så kunne da være spændende at se hvad de har
Rigtig fed
Har du et link, er nemlig ikke til de dér klisterkjoler, så kunne da være spændende at se hvad de har
www.sinderellas-shrine.co.uk
Super super flot kjole
køber kjoler på danske hjemmesider? Er der mærker du vil anbefale elller fraråde? Jeg vil vildt gerne have sådan nogle kjoler!!!
Babiesontheway skriver: Ja min kjole kom med posten i dag, og den er bare SÅ skøn! Vi skal til bryllup i starten af august, og har bestilt denne kjole fra UK (der bestiller jeg alle mine Rockabilly kjoler). og der er plads til maven hvis den pludselig skulle vokse Er den ikke bare skøn? :-)
Ja min kjole kom med posten i dag, og den er bare SÅ skøn!
Vi skal til bryllup i starten af august, og har bestilt denne kjole fra UK (der bestiller jeg alle mine Rockabilly kjoler). og der er plads til maven hvis den pludselig skulle vokse
Er den ikke bare skøn? :-)
Hvor er den smuk!
Lige nu har de også nogle rigtig fine nogle hos christabella i den stil
Mumto3 skriver: Super super flot kjole køber kjoler på danske hjemmesider? Er der mærker du vil anbefale elller fraråde? Jeg vil vildt gerne have sådan nogle kjoler!!!
Kan du sagtens, der er bare større udvalg i England :-)
christina92 skriver: Hvor er den smuk! Lige nu har de også nogle rigtig fine nogle hos christabella i den stil
Ja, har faktisk lige fået en der fra også . Det er også der jeg har bestilt underskørtet
Babiesontheway skriver: Ja, har faktisk lige fået en der fra også . Det er også der jeg har bestilt underskørtet
Jeg har nemlig også lige købt derfra
Fantastisk! Er meget misundelig!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128