Badelegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juli 2013

Enirt

Hej Alle mødre og fædre

Vi har nu i en tid gået til babysvømning. Der er nu sommer ferie og derfor tænkte jeg at vi skulle have gang i badekaret.

Min søn er 6 mdr og meget dygtig med hænderne og meget interesseret i at røre ved alting.

Min tanke har så været at vi skulle bruge vores badekar med sådan en stol i som hjælper mig med at have til styr på ham og så skulle vi have noget badelegetøj.

Jeg har så fundet frem til den her og ligende, men der står at det først er fra 18 mdr. Så kan jeg ikke bruge det eller?

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/5793

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

2721

Enirt skriver:

Hej Alle mødre og fædre

Vi har nu i en tid gået til babysvømning. Der er nu sommer ferie og derfor tænkte jeg at vi skulle have gang i badekaret.

Min søn er 6 mdr og meget dygtig med hænderne og meget interesseret i at røre ved alting.

Min tanke har så været at vi skulle bruge vores badekar med sådan en stol i som hjælper mig med at have til styr på ham og så skulle vi have noget badelegetøj.

Jeg har så fundet frem til den her og ligende, men der står at det først er fra 18 mdr. Så kan jeg ikke bruge det eller?

Den ser rigtig fin ud
Jeg kan ikke se noget forkert i at købe den
Tror mere aldresgrænsen handler om at når de er 18mdr er de begyndt at være mere bevidste og forstå det er en båd og hvordan og hvad den bruges til, hvis det giver mening?!

Jeg ville købe den hvis du synes den er fin og kan bringe din dreng glæde

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

Enirt skriver:

Hej Alle mødre og fædre

Tror sagtens du kan købe den uden bekymring. Der er jo hverken løse dele eller andet som din dreng kan få galt i halsen. Aldersgrænsen er nok mere af hensyn til selve "bruget", altså at en på 18 måneder bedre ved hvad den skal bruges til eller udseendemæssigt.

Som regel går legetøjet fra 0-3 år, men at producenten til hver enkelt legetøj så kan skrive på at det gælder til f.eks fra 18 måneder er nok udelukkende fordi et barn på den alder vil få mest glæde af tingen.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.