så irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
3 synes godt om
12. juli 2013

DianaRJS

vi er en vennekreds på 6 der plejer at lave ALT sammen, altså i ferier hvis vi skal noget...

nu havde vi så aftalt at vi skulle i Aalborg zoo sammen...

men viser sig det ene vennepar ikke har ferie på samme tidspunkt som os andre i år... og de bliver derfor ved med at holde fast i det SKAL være d. 3-4 august... jeg har en dreng der bliver 5 d. 5 august... og det er som om at de slet ikke kan forstå at vi skal have gæster d. 3 og børnehaven kommer med hjem d. 5 så har en MASSE der skal laves d. 4....

nu er de så blevet sure over jeg har planlagt min søns fødselsdag lige den weekend, og de mener derfor ikke vi tager hensyn til dem???? min første reaktion må jeg erkende var " jamen det var sku ikke lige mig der planlage Andreas skulle blive født d. 5, og i vidste jo at vi andre havde ferie 28/29/30?" hvor jeg bare fik et flabet svar at jeg kunen vel forhvelde holde fødselsdag weekenden efter ?

nu har vi så sagt at mig og det andet par udover i hverdagene kan weekender 19-21 og 26-28 men ikke engang der er det godt nok til dem... fordi de er i sommerhus? -.- som faktisk også ligger lidt uden for Aalborg? vi ser self ikke problemet i at de tager fra sommerhuset en dag og mødes med os inde ved zoo, en det gør de selv, for det var jo der de ville holde ferie?

hvad villei gøre i den situation? sige ved du hvad i kan rende os, så må i selv tage afsted når i kan, og så tager vi afsted som vi kan....

eller ville i selv hoppe fra og sige de andre kunne tage afsted d 3-4?

skal siges det andet vennepar også er trætte af det, og også helst vil andre weekender end 3-4?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

mariamiss6

Jeg ville HELT fra start have sagt "nåh, det var da ærgerligt vi ikke har ferie samme tid i år" og så der fra have planlagt de ting i skal i JERES ferie. Og det andet vennepar som HAR tid kan jo så deltage i den planløgning, og det vennepar som ikke har tid, og altså har valgt at holde ferie på et andet tidspunkt, må jo så planlægge i deres egen tid.

Jeg kan for mit liv ikke forstå at i overhovedet gider skændes om det, og faktisk sætte jeres venskab sådan over styr.

Der er da ingen af jer overhovedet som har krav på de andres tid, eller på nogen måde kan kræve at en eller flere skal rette sig efter hvornår i eller andre har valgt at holde ferie.

Livet skal altså først og fremmest fungere inden for egne 4 vægge, og hænger det ikke sammen med andres 4 vægge er der simpelthen bare ikke noget at gøre ved det. 

Undskyld mig, men ingen af jer 3 vennepar har min støtte her. Jeg begriber simpelthen ikke hvordan nogen af jer overhovedet kan finde på at opføre jer sådan over for hinanden.

I lyder faktisk nøjagtig som mine børn når de slås om ipad'en, og de er altså 4 og 6 år gamle.

Anmeld

12. juli 2013

DianaRJS

mariamiss6 skriver:

Jeg ville HELT fra start have sagt "nåh, det var da ærgerligt vi ikke har ferie samme tid i år" og så der fra have planlagt de ting i skal i JERES ferie. Og det andet vennepar som HAR tid kan jo så deltage i den planløgning, og det vennepar som ikke har tid, og altså har valgt at holde ferie på et andet tidspunkt, må jo så planlægge i deres egen tid.

Jeg kan for mit liv ikke forstå at i overhovedet gider skændes om det, og faktisk sætte jeres venskab sådan over styr.

Der er da ingen af jer overhovedet som har krav på de andres tid, eller på nogen måde kan kræve at en eller flere skal rette sig efter hvornår i eller andre har valgt at holde ferie.

Livet skal altså først og fremmest fungere inden for egne 4 vægge, og hænger det ikke sammen med andres 4 vægge er der simpelthen bare ikke noget at gøre ved det. 

Undskyld mig, men ingen af jer 3 vennepar har min støtte her. Jeg begriber simpelthen ikke hvordan nogen af jer overhovedet kan finde på at opføre jer sådan over for hinanden.

I lyder faktisk nøjagtig som mine børn når de slås om ipad'en, og de er altså 4 og 6 år gamle.

der står ingen steder vi har skændes om det?

de skrev den kommentar der står, jeg tænkte skam bare det andet...

så der har ikke været skændes om det på noget tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.