Han spytter :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. juli 2013

MorDk

JEG er simpelthen ved at være SÅ træt af at min søn spytter, når tingene ikke lige går efter hans hovede! Jeg kan ikke ha' det! HADER når han spytter. Og vi er meget konsekvente overfor det, men lige meget hjælper det  Hvad fanden skal jeg stille op?! Vil simpelthen ikke have det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

JEG er simpelthen ved at være SÅ træt af at min søn spytter, når tingene ikke lige går efter hans hovede! Jeg kan ikke ha' det! HADER når han spytter. Og vi er meget konsekvente overfor det, men lige meget hjælper det  Hvad fanden skal jeg stille op?! Vil simpelthen ikke have det!!

jeg havde samme problem med min den ældste....

og det hjalp heller intet i starten... men til sidst ændrede vi det faktisk til " Andreas hvis man skal spytte, så må man gerne spytte udenfor på græsplænen" og efter lidt tid synes han faktisk det var kedeligt at få den besked hele tiden... tror muligvis de regner med den reaktion at man bliver "sur" eller "træt af dem" så de på den måde får opsamlet sig opmærksomhed

her gav det i hvert fald pote at ignorere det uden at ignorere det, hvis du ved hvad jeg mener...

Anmeld

12. juli 2013

MorDk

DianaRJS skriver:

jeg havde samme problem med min den ældste....

og det hjalp heller intet i starten... men til sidst ændrede vi det faktisk til " Andreas hvis man skal spytte, så må man gerne spytte udenfor på græsplænen" og efter lidt tid synes han faktisk det var kedeligt at få den besked hele tiden... tror muligvis de regner med den reaktion at man bliver "sur" eller "træt af dem" så de på den måde får opsamlet sig opmærksomhed

her gav det i hvert fald pote at ignorere det uden at ignorere det, hvis du ved hvad jeg mener...

FEDT! Tak tror jeg beder ham spytte ude i toilettet så

Anmeld

12. juli 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

FEDT! Tak tror jeg beder ham spytte ude i toilettet så

så lidt!!!

håber det hjælper så

her gav det i hvert fald pote

Anmeld

12. juli 2013

Rødhætte

MorDk skriver:

Ej det gør min søn også.. når han gør det beder jeg ham lade være, og bliver han ved får han timeout. Det har hjulpet rigtig meget

Anmeld

12. juli 2013

MorDk

Rødhætte skriver:

Ej det gør min søn også.. når han gør det beder jeg ham lade være, og bliver han ved får han timeout. Det har hjulpet rigtig meget

Her får han også "Pause"  Men selv i "Pause" spytter han sgu efter mig  Så har jeg givet ham mere tid... (sætter æggeuret) Hjælper ikke altid

Anmeld

12. juli 2013

Mumto3

Husk altid at give alternativer. Hvis han ikke må spytte, hvad må han så gøre for at vise sin frustration?

med mindre man gerne vil lære sine børn at bliver straffet når man viser følelser 

Vores børn har ikke spyttet, men tilgengæld bidt meget. Så her fik de lov til at bide i en pude, indtil de fik lært at takle deres frustration verbalt.

Anmeld

12. juli 2013

MorDk

Mumto3 skriver:

Husk altid at give alternativer. Hvis han ikke må spytte, hvad må han så gøre for at vise sin frustration?

med mindre man gerne vil lære sine børn at bliver straffet når man viser følelser 

Vores børn har ikke spyttet, men tilgengæld bidt meget. Så her fik de lov til at bide i en pude, indtil de fik lært at takle deres frustration verbalt.

Du har ret. Men herhjemme hverken bider, spytter på eller sparker man ting tingene. Vores søn får i dén grad lov at vise følelser. Og vi sætter også ord på. Men den med at gå ud og spytte i toilettet den tror jeg jeg skal prøve

Anmeld

12. juli 2013

Mumto3

MorDk skriver:

Du har ret. Men herhjemme hverken bider, spytter på eller sparker man ting tingene. Vores søn får i dén grad lov at vise følelser. Og vi sætter også ord på. Men den med at gå ud og spytte i toilettet den tror jeg jeg skal prøve

Ja, det var et rigtig godt forslag.

Anmeld

13. juli 2013

camilla10

MorDk skriver:

Også her  Men har lagt mærke til, at han bruger det, fordi han får den største reaktion på det  Jeg kan sagtens være rolig og pædagogisk, når han slår, så det gør han sjældent. Men har sværere ved at bevare roen, når han spytter, fordi jeg synes det er så ulækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.