Brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2013

Anonym trådstarter

Totalt hjælp alle sammen....!! 

Min søn er 15 måneder, men født 3 måneder for tidligt!

Han får KUN flaske når han skal sove, og så sover han med det samme. Om natten vågner han og vil have en flaske og så når han får den falder han til ro og i søvn med det samme (der er klokken ca.2) og IGEN  klokken 4 ca vågner han igen og virker totalt sulten, han er slet ik til at få til ro uden den flaske. Og hvis han får flasken så falder han til ro og i søvn med det samme.. 
Men 2 flasker på en nat ? (Hver nat!) og en når han skal i seng? Er det ikke for meget? 
Har brug for nogens hjælp.. Det er jo nu han sku smide flasken, men han kan virkelig ikke og dette er tydeligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Sujan

Min datter er 15 mdr. Men får ikke mælk mere... (Andet end ko mælk:-)
Hun blev også urolig de første nætter... Men så gav jeg hende lidt vand i stedet og så skal man bare være så tålmodig.. Efter 2 lidt hårde nætter sov hun igennem og ville ikke have mælk mere

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Min datter er 15 mdr. Men får ikke mælk mere... (Andet end ko mælk:-)
Hun blev også urolig de første nætter... Men så gav jeg hende lidt vand i stedet og så skal man bare være så tålmodig.. Efter 2 lidt hårde nætter sov hun igennem og ville ikke have mælk mere

Han skubber Vandet væk når jeg giver ham

vand i stedet.. Han vil slet ike have det? Og min kæreste som også er faren) bliver Sur og går amok hver nat når vores søn græder , fordi han sys det flovt overfor naboerne. Vi bor i lejlighed.. Hvad gør man så :-S 

Anmeld

12. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Han skubber Vandet væk når jeg giver ham

vand i stedet.. Han vil slet ike have det? Og min kæreste som også er faren) bliver Sur og går amok hver nat når vores søn græder , fordi han sys det flovt overfor naboerne. Vi bor i lejlighed.. Hvad gør man så :-S 

Hvordan spiser han om dagen ? Får han nok ? Er han reelt sulten ?
Hvis han ikke får nok så prøv at give havregrød inden sengetid ... Han må gerne få flaske stadig, men slet ikke så mange... Kæresten skal slå koldt vand i blodet. Når man har barn så græder de nogle gange lejlighed eller ej.. Prøv evt at fortynde natflaskerne ved løbende at putte mindre erstatning i til samme mængde vand ..til sidst er der bare vand i flasken -det er sundere når han er så gammel.. det var sådan vi fik Serina til helt at stoppe med godnatflaske i sin tid..

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvordan spiser han om dagen ? Får han nok ? Er han reelt sulten ?
Hvis han ikke får nok så prøv at give havregrød inden sengetid ... Han må gerne få flaske stadig, men slet ikke så mange... Kæresten skal slå koldt vand i blodet. Når man har barn så græder de nogle gange lejlighed eller ej.. Prøv evt at fortynde natflaskerne ved løbende at putte mindre erstatning i til samme mængde vand ..til sidst er der bare vand i flasken -det er sundere når han er så gammel.. det var sådan vi fik Serina til helt at stoppe med godnatflaske i sin tid..

Okay jeg vil prøve at give ham

havregrød inden senge tid idag. Men hvordan siger du med flakserne, at jeg skal putte mindre erstatning i men hvor antalleread vand er det Samme? Må man gost det ? Eller hvordan mener du 

ja men kæresten kan ikke ta det roligt.. Han går seriøst amok!! Og siger det ene og det andet... :-( har sagt at børn græder nogle gange og så siger han "vores naboer har ikke selv valgt at bo ved siden af nogle med barn" :-(

Anmeld

12. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Okay jeg vil prøve at give ham

havregrød inden senge tid idag. Men hvordan siger du med flakserne, at jeg skal putte mindre erstatning i men hvor antalleread vand er det Samme? Må man gost det ? Eller hvordan mener du 

ja men kæresten kan ikke ta det roligt.. Han går seriøst amok!! Og siger det ene og det andet... :-( har sagt at børn græder nogle gange og så siger han "vores naboer har ikke selv valgt at bo ved siden af nogle med barn" :-(

Dit barn er 15 mdr og har ikke brug for næring fra erstatning mere så ja du må gerne fortynde det

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Dit barn er 15 mdr og har ikke brug for næring fra erstatning mere så ja du må gerne fortynde det

Mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.