Venner?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Mother-love

Tror bestemt ikke du bliver valgt fra pga dit udseende eller at du er glad for dyr.
Jeg flyttede skole i 6. Klasse var altid den populære pige men da jeg kom på den anden skole holdte jeg mig i bAggrunden og derfor ikke var den populære pige mere den sidste del af min skoletid. Jeg har siden da vær meget mig selv. Havde brug for det den gang men efter jeg gik ud af skolen havde jeg brug for nogle veninder hvilket jeg ikke havde noget tilbage af. Og har faktisk siden ikke haft nogen veninde sådan rigtigt.
Jeg har altid været slank dog ikke så meget mere. Men har fået det rigtig svært ved at få veninder nu. Både fordi jeg ikke rigtig har haft nogen i så mange år. Men også fordi jeg fik et piskesmæld for snart 3 år siden. Linket har gjort jeg dagligt lever med kroniske smerter. Og har fået rigtig mange over næsen fordi jeg kan have dage hvor jeg har alt for mange smerter. Og af den grund må aflyse aftaler. Hvilket har resulteret i at folk har troet jeg ikke gad dem. Og uanset hvor meget jeg forklarer og undskylder så forstår folk det ikke. Hvilket gør at jeg holder endnu mere fra andre folk end min familie nu. Fordi et gør så ondt at blive afvist fordi folk der ikke har kroniske smerter ikke forstår hvad det vil sige. Men ikke at jeg bebrejder dem. For jeg forstår den godt. Men det gør så forfærdeligt ondt hver gang et venskab løber ud i sandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

mulleh

Du er velkommen til at skrive til mig hvis det er. Har dog intet barn endnu, men vi er stille og roligt begyndt på pb.  

Anmeld

6. oktober 2013

Dafnies

Du er velkommen til at skrive privat Jeg er også fra vestsjælland

Anmeld

6. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

6. oktober 2013

B&J

det har bestemt ikke noget med dit udseenet af gøre..

jeg savner også en veninde en man kan fortælle alt uden det kommer videre en man kan hygge med snakke med.

men ja mit store problem er jeg er meget ærlig og går ikke i byen drikker ikke og jeg er meget genert i starten og har angst for mennesker men det er blevet beder med årene...

og jeg har ingen venner eller veninder.

men jeg elsker jeg har min dejlige kæreste og søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.