Hvor længe sover et Barn på 9-10 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
12 svar
2 synes godt om
11. juli 2013

EnSødMor

Hvornår putter i jeres barn om aftnen og hvornår står han/hun op? 

Har en datter på 9 måneder så vil gerne høre de forskellige med børn ca i den alder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

morethanperfect

Frk-S skriver:

Har en datter på 9 måneder så vil gerne høre de forskellige med børn ca i den alder  

Noel er 9 en halv mdr..

Han blir puttet ca. kl. 18.30 og vågner oftest igen kl. 19.30 og får en flaske og skal sove igen ..

Han vågner kl. 5 om morgenen og får flaske og står op kl. 6 ..

Anmeld

11. juli 2013

modesty

Frk-S skriver:

Vores dreng blev puttet kl. 19 og vågnede kl. 5 i den alder.

Anmeld

11. juli 2013

Chili

Frk-S skriver:

Oliver er kun 8,5 måned, men altså
Vi starter putningen kl. 19-19.30 men ender med han først sover omkring 20.30-21, da vi lige nu prøver at lære ham at falde i søvn selv! Hm. Men han vågner så kl. 7.30-8 om morgenen
Hvis vi har haft en lang dag hvor der er sket rigtig meget, sover han nogle gange til kl. 9
Han har altid haft et godt sovehjerte som sin far

Anmeld

12. juli 2013

Bshizzle

Da min mindste var 9-10 mdr, da blev han puttet ved 20 tiden og vågnede omkring kl 8-9 næste dag 

Begge mine børn har et godt sove hjerte og altid sovet igennem uden problemer.

- Mere mig der fik mangel på søvn da jeg altid skulle tjekke om de sov eller om de ik snart skulle op på trods af de altså sov! 

Anmeld

12. juli 2013

AnneMaria

min dreng sover kl 22 og vågner kl 8 ....

i løbet af dagen får han tre lur... normalt to lur på en en time og den sidste 2 timer..

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

Frk-S skriver:

Villads har faktisk altid sovet igennem - men på det tidspunkt var det fra 19.30- omk. 6.00 (: +-

Anmeld

12. juli 2013

MissTas

Frk-S skriver:

vores blev puttet omkring kl. 20 i den alder og vågnede kl. 7.00 næste morgen hun smed flasken fuldstændig da hun var 9-10 mrd. såå

Anmeld

12. juli 2013

Masig

Frk-S skriver:

Siden han var 7,5 mdr og begyndte i dagpleje har vi puttet kl 19 ca og så er han vågnet ved 6 tiden næste morgen... Fra han var 9,5 mdr sov han igennem uden at skulle have flaske om natten og der var tidspunkterne de samme og er det stadig nu hvor han bliver et år om en uge....

Anmeld

12. juli 2013

EnSødMor

Tak for svar piger...  

min pige plejer nemlig først at sove ved 21-22 tiden, men nu er vi ved at lære hende selv at falde i søvn så hun kom i seng kl 19, og har sovet til kl. 8.... Det er da okay ikk? ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.