Mit barn power napper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2013

Anonym trådstarter

Han er 9 uger og de sidste 3 uger har han kun sovet via power napning, han tager max 25 min og han kan slet ik hænge sammen, for det er døgnet rundt

Jeg har prøvet alt, været til zoneterapi, læge, kiropraktor og egen læge siger blot, at han er "en urolig dreng" og ja! for han kan slet ikke finde ro

Hva ska jeg gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Han er 9 uger og de sidste 3 uger har han kun sovet via power napning, han tager max 25 min og han kan slet ik hænge sammen, for det er døgnet rundt

Jeg har prøvet alt, været til zoneterapi, læge, kiropraktor og egen læge siger blot, at han er "en urolig dreng" og ja! for han kan slet ikke finde ro

Hva ska jeg gøre????

Gør han det også om natten?

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Gør han det også om natten?

Ja, for det meste, kan nogle gange få han til at tage max og virkelig MAX 2 timer og det er sjældent

Han er blevet undersøgt på mave-tarm afd. uden de fandt noget

Anmeld

11. juli 2013

LilleChelle

SLYNGE !! 

- Få fat i en strækvikle - så er du noget mere fri, da du ikke skal gå med ham på armen, og han får din tryghed hele tiden. 

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

SLYNGE !! 

- Få fat i en strækvikle - så er du noget mere fri, da du ikke skal gå med ham på armen, og han får din tryghed hele tiden. 

Han vil under ingen omstændigheder i en slynge, heller ej svøbes eller ligge hud til hud

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hva ska jeg gøre????

jeg kender to tvillinger der tog 20minutter på forskellige tidspunkter af dagen. da de var 5måneder tror jeg det var, da de sover over en times lur. Den ene nuppede lige tre timer lige pludselig

Anmeld

11. juli 2013

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

Han vil under ingen omstændigheder i en slynge, heller ej svøbes eller ligge hud til hud

Har du prøvet med lyde?! Min datter faldt til ro ved fx at høre på en vandhane der løber, hårtørre, hjertelyd eTc. Der findes en app der hedder sleep baby sleep. Den var guld værd her :-) 

Anmeld

11. juli 2013

FrkZier

Hva ska jeg gøre????

min dreng på knap 10 uger sover stort set slet ikke i løbet af dagen, han tager sig en powernap på ca 30 min. henover middag men ellers så han vågen fra 7-22, om natten tager han ca. 1,5-2timer(MAX) i streg

jeg bruger viklen i løbet af dagen så jeg stadig kan få lavet lidt osv.

Anmeld

11. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, for det meste, kan nogle gange få han til at tage max og virkelig MAX 2 timer og det er sjældent

Han er blevet undersøgt på mave-tarm afd. uden de fandt noget

Øv altså!

Som LilleChelle siger.. Fiks en strækvikle, jeg har faktisk en, som min mor har syet til mig, men Anthon hadede at sidde i den, så den er kun prøvet på et par gange.. Hvis det er?

Anmeld

11. juli 2013

Bak

Anonym skriver:

Hva ska jeg gøre????

Har du forsøgt at "lære" ham at sove i barnevognen? Her bruger vi barnevognen om dagen og sengen om natten og har gjort det ligesiden hun var helt lille. I starten skulle hun lige "lære" at sove i den. Når hun gav sig lidt derude var jeg hurtigt ude for at skubbe/vugge lidt og på den måde lærte hun at sove 2 lure af 2-3 timer ad gangen i den alder. Og så tog hun som regel en 3. lur af lidt kortere varighed senere på dagen, som regel også i vognen.
I starten prioriterede jeg rytmen/gentagelserne meget højt, så jeg tog fx ikke så meget ud, men respekterede hendes søvntider, så hun oplevede hver dag ens. Jeg tror, hvis du får en god dagsrytme skal nætterne nok også forbedres. Ammer du? Har hørt nogle har gavn af liggeamning om natten, så vågner baby og mor ikke så meget. Her fungerede det dog ikke, for hun skulle bøvses ret meget efter amningen.
Held og lykke med søvnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.