Anonym skriver:
Han er 9 uger og de sidste 3 uger har han kun sovet via power napning, han tager max 25 min og han kan slet ik hænge sammen, for det er døgnet rundt
Jeg har prøvet alt, været til zoneterapi, læge, kiropraktor og egen læge siger blot, at han er "en urolig dreng" og ja! for han kan slet ikke finde ro
Hva ska jeg gøre????
Har du forsøgt at "lære" ham at sove i barnevognen? Her bruger vi barnevognen om dagen og sengen om natten og har gjort det ligesiden hun var helt lille. I starten skulle hun lige "lære" at sove i den. Når hun gav sig lidt derude var jeg hurtigt ude for at skubbe/vugge lidt og på den måde lærte hun at sove 2 lure af 2-3 timer ad gangen i den alder. Og så tog hun som regel en 3. lur af lidt kortere varighed senere på dagen, som regel også i vognen.
I starten prioriterede jeg rytmen/gentagelserne meget højt, så jeg tog fx ikke så meget ud, men respekterede hendes søvntider, så hun oplevede hver dag ens. Jeg tror, hvis du får en god dagsrytme skal nætterne nok også forbedres. Ammer du? Har hørt nogle har gavn af liggeamning om natten, så vågner baby og mor ikke så meget. Her fungerede det dog ikke, for hun skulle bøvses ret meget efter amningen.
Held og lykke med søvnen

Anmeld