Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.. Har et virkelig stort problem der tager meget på min selvtillid.. Jeg kan simpelhed ikke blive stram igen efter fødslen,(nu 11måneder siden) Jeg kniber og kniber men jeg er lige så slap som lige da jeg fødte.. jeg kan uden problemer stikke 3 fingre op.. Jeg har næsten ingen sexuelnydelse. jeg har mistet lysten totalt fordi jeg føler mig ja nærmest klam. Jeg kan sagten knibe hårdt sammen om noget, men hvis jeg bare slapper af er jeg utrolig slap.. Hvad skal jeg gøre, jeg er grædefærdig.. Hjælp..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du prøvet smartballs? Køb den med kun en kugle det er til nybegynder.
Anonym skriver: Hej alle.. Har et virkelig stort problem der tager meget på min selvtillid.. Jeg kan simpelhed ikke blive stram igen efter fødslen,(nu 11måneder siden) Jeg kniber og kniber men jeg er lige så slap som lige da jeg fødte.. jeg kan uden problemer stikke 3 fingre op.. Jeg har næsten ingen sexuelnydelse. jeg har mistet lysten totalt fordi jeg føler mig ja nærmest klam. Jeg kan sagten knibe hårdt sammen om noget, men hvis jeg bare slapper af er jeg utrolig slap.. Hvad skal jeg gøre, jeg er grædefærdig.. Hjælp..
Hvis det er så slemt som du tror, så vil jeg da råde dig til at smutte forbi egen læge og hvis han vurdere at du stadig er meget åben efter fødsel, så kan han henvise til fysioterapeut som kan hjælpe dig med at træne musklerne. Hvis det ikke hjælper kan du blive henvist til gynækolog. Idag kan man gøre rigtig meget og hvis du er blevet større efter fødslen, så er der nogen som får musklerne syet sammen.
Læs evt. nedenstående link.
http://www.sygeforsikring.dk/default.aspx?ID=73
¨/Fenja
Tag kontakt til din læge, jeg gik hos den fysioterapeut der svar tilknyttet vores fødeafd. og først knap et år efter fødslen, begyndte jeg at kunne knibe igen, men det bliver nok aldrig rigtig godt igen.
Dobbelt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128