Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Er den positiv?
Er den positiv?
jeg ville umiddelbart sige negativ - hvor langt ville du være henne hvis det var? evt. tag en ny om et par dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er den famøse skyggestreg,som netop det mærke test,er meget 'berømt' for at lave,så testen er bare negativ,og stregen betyder desværre ingenting.
Mor_til_2_unger skriver: Det er den famøse skyggestreg,som netop det mærke test,er meget 'berømt' for at lave,så testen er bare negativ,og stregen betyder desværre ingenting.
Men så får jeg skyggestreger på alle mine tests inden for tid ?
AMtrier skriver: Hvis jeg vipper skærmen an jeg altså godt se to streger ! for den bliver tydeligere! min så sådan ud en hel uge før jeg fik en tydelig streg!
Hvis jeg vipper skærmen an jeg altså godt se to streger ! for den bliver tydeligere! min så sådan ud en hel uge før jeg fik en tydelig streg!
Håber !
Anonym skriver: Men så får jeg skyggestreger på alle mine tests inden for tid ?
Nej..
Maja84 skriver: Har jeg prøvet med en del test efterhånden, endda hvor de bliver tydeligere over tid, uden at være gravid
Har jeg prøvet med en del test efterhånden, endda hvor de bliver tydeligere over tid, uden at være gravid
Mærkeligt altså... Men jeg tror på at der er håb endnu. Det er ikke det eneste mærke der er poppet op med skyggestreger inden for tid
Anonym skriver: Mærkeligt altså... Men jeg tror på at der er håb endnu. Det er ikke det eneste mærke der er poppet op med skyggestreger inden for tid
Maja84 skriver: Så længe du. Ikke har mens endnu er der håb
Så længe du. Ikke har mens endnu er der håb
Har ikke set skyggen af den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128