utroligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
6 synes godt om
11. juli 2013

DianaRJS

at man bliver så nervøs for det årlige møde i BH, når man nu kommer derned og kun får ros og bare får at vide bettefisen bare stortrives

og at han jo selvfølgelig har fået sig en bette kæreste ;P

der er så meget børn ikke fortæller hahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

at man bliver så nervøs for det årlige møde i BH, når man nu kommer derned og kun får ros og bare får at vide bettefisen bare stortrives

Ja, det er lidt fjollet, men man er vel bare bange for at det ikke går så godt som man tror? 

Dejligt med en positiv tilbagemelding, og en kæreste er jo kun skønt 
Her nægter sønnen at få en kæreste, for dem skal man kysse, og DÈT vil han ikke, ikke engang mor og far. Vi kan kysse babyen når den kommer, siger han, man han vil ikke give den kys 

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Ja, det er lidt fjollet, men man er vel bare bange for at det ikke går så godt som man tror? 

Dejligt med en positiv tilbagemelding, og en kæreste er jo kun skønt 
Her nægter sønnen at få en kæreste, for dem skal man kysse, og DÈT vil han ikke, ikke engang mor og far. Vi kan kysse babyen når den kommer, siger han, man han vil ikke give den kys 

ja det er super skønt.....

men ved helelr ikke hvorfor jeg skulle være nervøs har et super godt samarbejde, så har det været et eller andet siger de det normalt med det samme...

det eneste der lige var er han desværre er ret god til at hoppe med når andre laver ballade... men tror jeg desværre mange på 3 gør

men er bare super dejligt at vide han ellers stortrives <3

Anmeld

14. juli 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

ja det er super skønt.....

men ved helelr ikke hvorfor jeg skulle være nervøs har et super godt samarbejde, så har det været et eller andet siger de det normalt med det samme...

det eneste der lige var er han desværre er ret god til at hoppe med når andre laver ballade... men tror jeg desværre mange på 3 gør

men er bare super dejligt at vide han ellers stortrives <3

Ja, men man er vel altd en smule bekymret for sine små poder 

Han lyder som en ganske normal 3-årig 

Min er meget forsigtig, og ikke med på de vilde ting, men det er de også rigtig gode til at tage hensyn til i BH, selvom der er mange børn 

Anmeld

14. juli 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Ja, men man er vel altd en smule bekymret for sine små poder 

Han lyder som en ganske normal 3-årig 

Min er meget forsigtig, og ikke med på de vilde ting, men det er de også rigtig gode til at tage hensyn til i BH, selvom der er mange børn 

det er man helt sikkert ja ... nogen gange også mere end man burde måske ;P er jeg i hvert fald.... da den ældste begyndte at gå og gerne ville gå ved siden at barnevognen er jeg sikker på jeg ofte fik brækket samtlige af hans fingre ved at holde ham i hånden bare af frygt for at han ville løbe ud foran en bil... selvom man jo godt ved at det gør de ikke men måske jeg var bare lige en anelse for overbeskyttende og samme nu her når han er begyndt at cykle i kanten af vejen med mig (på de små vilaveje) og hver gang der kommer en bil skal jeg helst gerne HELT op på siden af ham totalt pyller mor

men ja for mig lyder han også som en normalt 3årig og er skønt

Anmeld

14. juli 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

det er man helt sikkert ja ... nogen gange også mere end man burde måske ;P er jeg i hvert fald.... da den ældste begyndte at gå og gerne ville gå ved siden at barnevognen er jeg sikker på jeg ofte fik brækket samtlige af hans fingre ved at holde ham i hånden bare af frygt for at han ville løbe ud foran en bil... selvom man jo godt ved at det gør de ikke men måske jeg var bare lige en anelse for overbeskyttende og samme nu her når han er begyndt at cykle i kanten af vejen med mig (på de små vilaveje) og hver gang der kommer en bil skal jeg helst gerne HELT op på siden af ham totalt pyller mor

men ja for mig lyder han også som en normalt 3årig og er skønt

Det er ligesom mig, jeg kan bekymre mig om alt, og får ind i mellem at vide af kæresten at jeg bekymrer mig for meget 

Men pyt, så ved jeg da at jeg gør mit bedste med ham 

Anmeld

14. juli 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Det er ligesom mig, jeg kan bekymre mig om alt, og får ind i mellem at vide af kæresten at jeg bekymrer mig for meget 

Men pyt, så ved jeg da at jeg gør mit bedste med ham 

lige præcis, og så ved man også man gør sit arbejde som mor godt

Anmeld

14. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

Dejligt.. Og totalt kært med kæresten.. 

Anmeld

14. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Dejligt.. Og totalt kært med kæresten.. 

ja det er en lille Thilde... så Thilde og Sebastian passer vel også meget godt? ;P hun er bare en lille charmør

så de er mega søde sammen haha

Anmeld

14. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

ja det er en lille Thilde... så Thilde og Sebastian passer vel også meget godt? ;P hun er bare en lille charmør

så de er mega søde sammen haha

Suk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.