aarrgghhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har bare lige brug for lidt luft...

Sidder og ringer til hudlæger da jeg har et modersmærke der har skiftet farve, har bobler, er og er ømt at røre ved...

Først er der ud af 8 jeg har mulighed for at komme til kun 1 der har åbent resten er på sommerferie..

og så er deres første tid altså lige d. 28 november pga alt det her med regeringens ændringer har de måtte tage lukkedage fordi de ellers får for mange patienter igennem i forhold til den mængde penge de får for deres arbejde...

så ja ARRRGGHHHHHHH... hvad hulen gør jeg... jeg kan ikke tage til KBH for har ingen der kan tage mig med derind udover min kæreste og han kan ikke tage med tog til KBH grundet sin sociale fobi og parkering har vi bare opgivet på forhånd derinde...

Føler mig rimelig fortabt og er faktisk begyndt at være nervøs for om der måske er noget galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

SAL

det lyder bestemt ikke særlig sjovt Jeg tænker om du ikke kan ringe til din læge og få en akuttid?? det kan være lægen kan berolige dig, at det måske ikke er noget alvorligt! Eller kan sende dig hurtigt videre hvis det er dét der er brug for...Pøj pøj!

Anmeld

11. juli 2013

Skouboe

Kan du ikke selv tage toget til Kbh?

Anmeld

11. juli 2013

Wampires

SAL skriver:

det lyder bestemt ikke særlig sjovt Jeg tænker om du ikke kan ringe til din læge og få en akuttid?? det kan være lægen kan berolige dig, at det måske ikke er noget alvorligt! Eller kan sende dig hurtigt videre hvis det er dét der er brug for...Pøj pøj!

Lægen så mig igår og gav mig listen med hudlæger netop fordi han synes den så mistænkelig nok ud til at sende mig videre...

Anmeld

11. juli 2013

Wampires

Skouboe skriver:

Kan du ikke selv tage toget til Kbh?

nej... hvad nu hvis jeg skal stikkes? eller skæres i? er i forvejen bange for nye læger og nåleskræk oven i gør det ikke bedre..

og har heller ingen penge lige nu til noget som helst... har lige måtte tage penge fra budgetten for at vi kunne købe mad...

Anmeld

11. juli 2013

Skouboe

Jeg tror nu ikke at der skal ske noget ved første konsultation, jeg gætter på at han bare vil kigge.

Prøv at ringe til ham her når han er tilbage fra ferie. Han er lidt spøjs (han forklarer alting MEGET grundigt) men rigtig sød, og der plejer ikke at være ret lang ventetid. 

http://www.cure4you.dk/704/

Kommer man med S-toget, ligger klinikken lige på den anden side af gaden fra stationen og kommer man med bil, ligger der nogle boligblokke lige bag stationen, hvor der er gode parkeringsforhold.

Anmeld

11. juli 2013

Wampires

Kæresten kom op og kunne jo se hvordan jeg havde det med den lange ventetid...

så han har slugt kamelen og vi kører i næste uge sammen i bilen til Østerport hvor jeg kunne få en tid Så håber vi bare på at kunne få en parkeringsplads i nærheden

så skal vi bare lige finde vej derind har ingen gps så det er noget med at skrive ned og så et krak kort i skødet

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Håber på positiv up-date og hvor skønt din kæreste tager med trods sin fobi.. 

Anmeld

3. august 2013

Wampires

Hudlægen sagde der intet var at finde

(mente altså at jeg havde opdateret herinde om det sorry )

Vi endte med at fare vild 3 gange på vejen derind og 2 gange på vejen hjem... Eller rettere jeg for vild da det var mig der sad med kortet og skulle finde vej...

I stedet foreslog han nogle flere der måske skulle fjernes ved plastikkirurgen som jeg skulle til mest fordi han tænkte at de måske ville genere mig i varmen når der var berøring ved tøj eller når jeg sad ved computeren

Så det endte godt altsammen er igang med at få fjernet modersmærker rundt omkring ved plastikkirurgen som er bare super dygtig og sød og rar og tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.