Hvor mange uheld?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. juli 2013

Sitrani

Min datter er 2 år... Hun har længe været interesseret i toiletbesøg og underbukser og gå uden ble osv. Så vi besluttede at vi ville bruge sommerferien på at give hende muligheden for at blive blefri.... Vi startede i mandags om morgenen hvor vi tog bleen af hende.. Nu er det torsdag og der er ingen ændringer.. Ikke fordi jeg forventer at hun skal blive fri for ble på så kort tid, men hun siger ikke længere når hun har tisset i bukserne... Det gjorde hun i starten.. Vi sætter hende på toiletsædet hver gang hum har tisset i bukserne, men hun user hverken tisset eller lavet noget derpå endnu... Ved godt det kan være en langsommelig proces, men i og med hun kun er 2, synes jeg måske det virker som om det er for tidligt og hun ikke er klar.... Hvad siger I?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

sus82

Tror måske det er lidt for tidligt, vi havde en periode hvor vores datter gik på toilettet på faste tider og ellers gik hun med bukseble, som hun selv kunne trække ned. Tror det har været et halvt års tid eller sådan noget. Og nu er hun 2 år og ti måneder og vi tog bleen af om dagen fr en måned siden og hun har ikke haft uheld de sidste par uger.

Anmeld

11. juli 2013

Jibbe

Jeg tror også det er for tidligt Frej på snart 3 har ikke brugt ble i et par måneder nu men den første uge havde vi 1 uheld pr. Dag, og så var det ovre. Siden har det været 1 uheld pr uge max... Så tror at med alle de uheld at det er for tidligt. Hun skal jo også selv give udtryk for hun vil og det gør hun ikke når hun jo bare tisser i bukserne og så tier stille derefter

Anmeld

11. juli 2013

PernilleogLouis

Jeg syns det virker til at det er for tidligt - min dreng kom selv og sagde da han ikke ville ha ble på mere og havde aldrig uheld så han var klar til det - personligt mener jeg det er synd at gøre det uden de er klar - det er jo ikke ligefrem en succesoplevelse de får hver gang der er et uheld

Anmeld

11. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea smed bleen da hun var 2,6 mdr, og hun var mere end klar. Der var en i hendes dp, der havde været bleefri siden han var 2 år, han nægtede at gå med ble, og ku heller ik for godt tåle bleer. Hans forældre trænede med, og hver gang de ku se han sku tisse eller lave, satte de ham på potten. 

Men tænker at hvis der er mange uheld, så er det for tidligt. Men det er jo altid dejligt at få lov til at rende med rumpen bar, så gør da bare det, så meget i har lyst. Vh stine

Anmeld

11. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Når hun ikke kommer og fortæller, at hun har tisset  i bukserne er det alt for tidligt. Hun er ikke bevidst om, hvad hun skal gøre når hun skal tisse og lave. Så mit råd er, at give hende ble på igen og hun skal nok vise når hun er klar. Det er også de færreste som bliver blefri når de kun er 2 år.

Anmeld

11. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror også det er for tidligt, når hun ikke selv siger til.

Min søn blev først renlig da han var 3.5 år, men der har til gengæld også kun været to uheld og det var inden for de første 3 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.