Jeg er jordens lykkeligste kvinde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
7 svar
19 synes godt om
10. juli 2013

Cosmo&Maia

Vi var for en måned siden til samtale på klinikken og fik at vide at vi aldrig selv ville kunne lave vores ønske baby. Men at de skulle hjælpe os, hvilket min kæreste havde meget svært ved at forholde sig til og derfor ikke følte at vi var parate til at starte i behandling.

MEN han er lige kommet hjem fra arbejde og har sagt at nu skal vi bare i gang, og at vi skal tilmelde os ved næste mens. Hvilket er i næste uge Hvor vi faktisk også har været sammen i 5 år. Hvor er det vildt. 

Jeg tuder og tuder af glæde, kan slet ikke vente til i næste uge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Mother-love

Hvor er det dejligt for jer. for at i bliver gravide hurtigt

Anmeld

11. juli 2013

**Ønskebabyen

Vi var for en måned siden til samtale på klinikken og fik at vide at vi aldrig selv ville kunne lave vores ønske baby. Men at de skulle hjælpe os, hvilket min kæreste havde meget svært ved at forholde sig til og derfor ikke følte at vi var parate til at starte i behandling.

MEN han er lige kommet hjem fra arbejde og har sagt at nu skal vi bare i gang, og at vi skal tilmelde os ved næste mens. Hvilket er i næste uge Hvor vi faktisk også har været sammen i 5 år. Hvor er det vildt. 

Super dejligt for dig/jer - håner det kommer til at gå hurtigt, at nå til målet

Ikke for at tage glæden fra jer, men vær OBS på at klinikken kan risikere at have sommerferielukket, eller ikke tager nogen ind nu, pga sommerferie.

Anmeld

11. juli 2013

Nessie

Hvor er det dejligt at han blev klar så hurtigt han skulle åbenbart bare lige have det hele vendt i hovedet 

Men som en anden siger, så kan I godt risikere at ramme ind i at der er sommerferielukket på klinikken, men så melder I jer jo bare til næste gang 

Held og lykke med projektet 

Anmeld

11. juli 2013

BigHope13

Cosmo&Maia skriver:

HvoVi var for en måned siden til samtale på klinikken og fik at vide at vi aldrig selv ville kunne lave vores ønske baby. Men at de skulle hjælpe os, hvilket min kæreste havde meget svært ved at forholde sig til og derfor ikke følte at vi var parate til at starte i behandling.

Hvor skønt at kunne komme igang nu, krydser for i får en fantastisk behandling og der er gevinst hurtigt

Anmeld

11. juli 2013

esioul

Cosmo&Maia skriver:

Hvor er det bare dejligt. Glæder mig til at følges med dig

Anmeld

11. juli 2013

Cosmo&Maia

**Ønskebabyen skriver:

Super dejligt for dig/jer - håner det kommer til at gå hurtigt, at nå til målet

Ikke for at tage glæden fra jer, men vær OBS på at klinikken kan risikere at have sommerferielukket, eller ikke tager nogen ind nu, pga sommerferie.

De holder sommerferie lukket fra på mandag, men vi kan godt tilmelde os. For der sidder nogen og tager telefonen. Og da jeg skal have medicin i noget tid inden, så kommer det til at passe Så vi må bare håbe at der er plads til os  

Anmeld

11. juli 2013

Cosmo&Maia

esioul skriver:

Hvor er det bare dejligt. Glæder mig til at følges med dig

Det er helt overvældende Glæder mig os til at følges med dig og  for at vi begge snart står med en ønske baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.