Kender i denne køkkenmaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nej kender den ikke...

og en Googlesøgning gav ikke rigtig noget svar...

så et enkelt indlæg med en der nævner en Chefon Royal 1800 og at den er god men larmer...

kender desværre ikke rigtig de der sider hvor andre skriver anmeldelser af forskellige produkter men det kunne være en idé at kigge sådanne steder hvis du kender nogen af dem...

ville bare givedig et svar så den kom frem igen og der måske var nogen der kunne hjælpe

Anmeld

11. juli 2013

An&Jo

kender ikke den der, men hvis du alligevel er oppe i den prisklasse, hvorfor så ikke købt noget af anerkendt kvalitet??

Jeg har en kenwood major titanium, den kostede knap 3000kr og der var altså en del mere tilbehør med end der er til den du kigger på der..

Jeg ved at kenwood er et godt mærke, der holder igennem gennerationer.. min mormors er over 50 år gammel og køre stadig som var den ny..

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

kender ikke den der, men hvis du alligevel er oppe i den prisklasse, hvorfor så ikke købt noget af anerkendt kvalitet??

Jeg har en kenwood major titanium, den kostede knap 3000kr og der var altså en del mere tilbehør med end der er til den du kigger på der..

Jeg ved at kenwood er et godt mærke, der holder igennem gennerationer.. min mormors er over 50 år gammel og køre stadig som var den ny..

Fordi den kører ofte på deal til 1200 inkl levering og Kenwood har jeg haft 2 af der har kørt af L*rt, så investerer aldrig i sådan en igen og her er skålen 7 liter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.