billede spam af albertes 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja vi er jo hoppet over i denne gruppe nu, ogs¨ska i da lige se min dejlige lille berte fis.

hun havde en rigtig dejlig fødselsdag, hvor vi holdte fri, og i weekenden blev hun fejret af næsten hele familien.

billede 1-2 alberte og thea åbner gaver.

billede 3 alberte hygger i haven.

billede 4 alberte og moster.

billede 5 thea og albertes første møde. tænk at det er et helt år siden. det er vildt som tiden flyver. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Moma

Ej stort tillykke med hende! Er hun virkeligt allerede 1 år?! Sikke nogle fine billeder og en stolt søster, der ser sin lillesøster første gang. 

Anmeld

10. juli 2013

Laulund87

Tillykke med hende, dejlige billeder

Anmeld

10. juli 2013

EnGodMor

StineW79 skriver:

ja vi er jo hoppet over i denne gruppe nu, ogs¨ska i da lige se min dejlige lille berte fis.

hun havde en rigtig dejlig fødselsdag, hvor vi holdte fri, og i weekenden blev hun fejret af næsten hele familien.

billede 1-2 alberte og thea åbner gaver.

billede 3 alberte hygger i haven.

billede 4 alberte og moster.

billede 5 thea og albertes første møde. tænk at det er et helt år siden. det er vildt som tiden flyver. vh stine

Hold da helt op hvor begge dine piger ligner dig (kan huske alle dine billeder til job søgningen)

Det ser fantastisk hyggeligt ud. Og stort tillykke med datteren. 

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Moma skriver:

Ej stort tillykke med hende! Er hun virkeligt allerede 1 år?! Sikke nogle fine billeder og en stolt søster, der ser sin lillesøster første gang. 

Takkkk! Ja jeg fatter simpelhen heller ik hvor min lille baby er blevet af. Syntes alberte's første år, er gået meget hurtiger end det gjorde med thea!! 

Og hun bliver bare så stor, og ka så mange ting. Vh stine

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Tillykke med hende, dejlige billeder

Tak, tak! Ja faren fik vist skudt tæt på 300 billeder, men har slet ik haft tid til at se dem alle igennem endnu! Vh stine

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

engodmor skriver:

Hold da helt op hvor begge dine piger ligner dig (kan huske alle dine billeder til job søgningen)

Det ser fantastisk hyggeligt ud. Og stort tillykke med datteren. 

Alberte liger mig helt vildt, fra da jeg havde den alder, hvor thea liger sin far mere, hvor hendes mimik ligner mig nogle gange på billeder. Det er ret sjovt!! 

Vi havde bare en rigtig dejlig dag, hvor vi fik brugt meget tid i haven. Så da gæsterne var gået, var ungerne klar til at blive puttet, fordi de havde hygget så meget! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.