Er det ikke bare vildt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
10 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

charlottekri

Vi har altid fået at vide at Mikkel ligner sin far, men her den anden dag fandt jeg et billede af hans far i nogenlunde samme alder som han har nu og jeg blev da lige en smule chokeret! Mikkel er jo som snydt ud af næsen på ham! Mikkel har blot et lidt rundere hoved og lidt mindre ører, og ja, hakket i hagen er min  Men hold da op hvor de ligner hinanden 

Knus Charlotte 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Øj hvor er det bare vildt!!!

Anmeld

10. juli 2013

Chevro

charlottekri skriver:

Vi har altid fået at vide at Mikkel ligner sin far, men her den anden dag fandt jeg et billede af hans far i nogenlunde samme alder som han har nu og jeg blev da lige en smule chokeret! Mikkel er jo som snydt ud af næsen på ham! Mikkel har blot et lidt rundere hoved og lidt mindre ører, og ja, hakket i hagen er min  Men hold da op hvor de ligner hinanden 

Knus Charlotte 

Der er ihvertfald meget stor sammenligningsgrundlag

Anmeld

10. juli 2013

charlottekri

Omsorgsgiver skriver:

Øj hvor er det bare vildt!!!

Ja, ikke?  Jeg ville altså gerne at der var bare et af mine børn der lignede mig, men næh nej... Min store pige ligner gudhjælpemig sin faster både af udseende og sind (hvordan det så end er gået til...)

Anmeld

10. juli 2013

Mother-love

charlottekri skriver:

Knus Charlotte 

Hold da op. Det er det samme med Isabella og hendes far. Der var også en overgang man næsten ikke kunne se forskel på billeder af Isabella og hendes far. Hun har så fra 1 års alderen fået mere fra mig som kommer igennem. Men jeg synes bare det var så vildt. Hendes far er bare rødhåret det er hun ikke

Anmeld

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
charlottekri skriver:

Ja, ikke?  Jeg ville altså gerne at der var bare et af mine børn der lignede mig, men næh nej... Min store pige ligner gudhjælpemig sin faster både af udseende og sind (hvordan det så end er gået til...)

He he....ja, det er sjovt at både udseende og sind kan arves helt tilbage i andre familiemedlemmer
Min datter har f.eks. krøller og hverken hendes far eller jeg har krøller. Dog havde min mor, min datters farfar og hendes onkel krøller som børn

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

he he ja det er lidt vildt, så meget de ligner hinanden. vh sttne

Anmeld

10. juli 2013

charlottekri

Omsorgsgiver skriver:

He he....ja, det er sjovt at både udseende og sind kan arves helt tilbage i andre familiemedlemmer
Min datter har f.eks. krøller og hverken hendes far eller jeg har krøller. Dog havde min mor, min datters farfar og hendes onkel krøller som børn

Ja, synes at det er vildt mærkeligt! Tror også at Mikkel kommer til at arve min fars kæmpe fusser, for har helt ærligt aldrig set større fødder på en baby som på Mikkel!

Anmeld

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
charlottekri skriver:

Ja, synes at det er vildt mærkeligt! Tror også at Mikkel kommer til at arve min fars kæmpe fusser, for har helt ærligt aldrig set større fødder på en baby som på Mikkel!

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

Ja, hold da op. De ligner da hinanden HELT vild.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.