Babybudget, hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Happiness93

Hvor mange penge skal man bruge på udstyr til en nyfødtbaby?
Jeg tænker på et babybudget på 20.000 kr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Misser1989

Happiness93 skriver:

Da jeg var gravid med den første brugte vi min børneopsparing på 20.000 kr på udstyr. 

Barnevogn, tremmeseng, puslekommode, babyalarm, junior dyne, babydyne, barnevognsele, madrasser (til tremmeseng, lift, barnevogn) , sengetøj, puslepuder, ammepuder, pusletaske, autostol, badekar osv. Og vi købte det hele nyt i babysam.  

Så 20.000 kan sagtens række 

Anmeld

10. juli 2013

Frejsmor

Det er jo meget individuelt og kommer meget an på om alt skal købes nyt, og om det er de dyre mærke-vare sager man går efter, eller om man godt kan nøjes med de billigere ting..

Men som udgangspunkt synes jeg 20000 lyder meget rimeligt..

Vi var ikke i nærheden af at bruge så mange penge, men vi fik også barnevognen i gave og tremmeseng m. sengerand og diverse legetøj, skråstol, voksipose, ammepude og meget andet aflagt fra familie og bekendte af familien..

Vi købte puslebord, badekar, legetæppe, tøj i de små størrelser(h&m og nameit), lidt legetøj og senere flasker og dampsterilisator(da bassen blev flaskebarn desværre) og ja vi kom ikke i nærheden af 20000, nok nærmere 3000..

Anmeld

10. juli 2013

PernilleogLouis

Vi brugte 30000 inden han kom til verden også også en del det første halve år på ting vi fandt ud af hen ad vejen der var brug for 

Anmeld

10. juli 2013

Fenja09

Happiness93 skriver:

Vi brugte 10.000 kr. Det er meget forskelligt hvad folk kan gøre det for. Kommer an på hvilke prioriteringer man har. Men 20.000 kr burde i sagtens kunne starte op på.

/Fenja

Anmeld

10. juli 2013

DianaRJS

Happiness93 skriver:

vi brugte også kun det halve.... dog fik jeg tremmeseng, men alt andet babyudstyr er købt på tilbud

Anmeld

10. juli 2013

modesty

Happiness93 skriver:

Jeg tror vi brugte cirka 10.000 på alt udstyr og tøj til det første halve år. Men hvis man køber alt fra nyt, er det klart at det bliver dyrere.

Anmeld

10. juli 2013

MissTas

Happiness93 skriver:

Tror vi brugte 35.000-40.000, men vi købte også alt fra nyt også tøj til de første 4-5 måneder.. Så det kan sagtens gøres billigere. Vi købte sikkert også lidt som man sagtens kunne ha undværet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.