Nogen der kan hjælpe med at finde vores termometer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja, jeg håber lidt på der er nogen herinde der måske besidder den slags krafter at kunne se hvor tingene er henne når de er blevet væk...

Jeg er 100 på at jeg lagde vores termometer på madrassen men nu er det pist forsvundet... ingen af os kan erindre at have set sønnen løbe afsted med det og det er ikke på nogen af de sædvanlige gemmesteder...

det er et hvidt termometer med bøjelig spids som er lsegrå og så metaldut for enden... det er digitalt og fra apoteket...

Jeg har allermest lyst til at hamre mit hovede ind i et eller andet hårdt lige nu da sønnen stadig er ved at komme sig og vi risikerer at få brug for det... og vi har ingen penge tilbage mere... der er kommet en del ekstra ting denne måned grundet flytningen og har idag måtte tage fra budgetkontoen for at dække underskud på vores konti... så kan ikke engang bare gå ned og købe et nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

B&J

hvad med inde i dynebetrækket??

mellem sprækker i sofaer stole eller hvad i har der er små gemme steder...

Anmeld

10. juli 2013

Wampires

B&J skriver:

hvad med inde i dynebetrækket??

mellem sprækker i sofaer stole eller hvad i har der er små gemme steder...

hmm... dynebetræk... ej jeg havde det ikke i hånden da jeg havde fat i det... og han har ikke været i nærheden af det...

Sofa er blevet raseret igennem, stole har vi kun spisebordstole så der er det heller ikke...

Anmeld

10. juli 2013

VIPpigen

Madrassen?? I sengen??

samtlige revner og sprækker i sengen... Under sengen, mellem madrassen og topmadrassen... Under sofaen, bagved skabe (ja, der gemmer vores datter sjove ting).

ellers når i har splittet rummet ad hvor termometeret forsvandt, så ned at kravle, så i kommer ned i hans højde... Man finder de sjoveste ting når du kravler rundt på gulvet. (Pas dog på med at dette også kan medføre rengørringsvandvid, eller minus på overskudskontoen)

Anmeld

10. juli 2013

Wampires

VIPpigen skriver:

Madrassen?? I sengen??

samtlige revner og sprækker i sengen... Under sengen, mellem madrassen og topmadrassen... Under sofaen, bagved skabe (ja, der gemmer vores datter sjove ting).

ellers når i har splittet rummet ad hvor termometeret forsvandt, så ned at kravle, så i kommer ned i hans højde... Man finder de sjoveste ting når du kravler rundt på gulvet. (Pas dog på med at dette også kan medføre rengørringsvandvid, eller minus på overskudskontoen)

soveværelset er lukket af om dagen netop for at undgå at der pludselig er fyldt med legetøji vores seng når vi skal sove

under sofaen er tjekket, skabene er sådan nogle byggede ind i væggen og har dem kun i køkkenet hvor han ikke er uden opsyn på noget som helst tidspunkt...

tro mig har kravlet rundt igennem hele lejligheden

Anmeld

10. juli 2013

VIPpigen

Wampires skriver:

soveværelset er lukket af om dagen netop for at undgå at der pludselig er fyldt med legetøji vores seng når vi skal sove

under sofaen er tjekket, skabene er sådan nogle byggede ind i væggen og har dem kun i køkkenet hvor han ikke er uden opsyn på noget som helst tidspunkt...

tro mig har kravlet rundt igennem hele lejligheden

Hvad med kasserne med legetøjet?? Og hvis i har flyttekasser til at stå fremme, så kan der puttes ting i dem nede fra Bunden af. Mange flyttekasser har 2 huller i hver side nede ved bunden

alt han har af kasser som der kan puttes ting i.

Anmeld

10. juli 2013

Frejsmor

Åårh ha, de er så herlige de unger hehe.. De finder de mest besynderlige steder at gemme sagerne..

Minder mig om en episode hjemme hos mormor, hvor bettemanden havde taget fjernbetjeningen til dvd'en og gemt den godt og grundigt, så da mor og mormor skulle se dvd, da bettemanden var lagt i seng, sååå gik den vilde jagt hehe(mormor'en var liige ved at gå i panik, hun har stortset ingen tv-kanaler og bruger derfor dvd'en hver aften stort set).. Tror vi ledte hele huset igennem og brugte 2 timer på det, før min mor fandt den skide fjernbetjening i en pap-kasse fyldt med aflagt tøj til bettemanden, inde på mit gamle værelse..

Få manden til at lede også, så er der et par friske øjne der kan se de ting man ikke lige selv kan..

Anmeld

10. juli 2013

Wampires

Den er fundet

Allernederst gemt imellem hans legesager i den eneste åbne kasse med legetøj...

tog tingene en ad gangen og syntes der var noget der glimtede lidt og så hvidt ud... holdte vejret og fjernede endnu et stykke legetøjog TADA!!! hvad lå lige der og grinte ad mig.. et stk termometer...

Tusind tak for alle Jeres forslag

Sidder lige nu og tør slet ikke slippe det af syne igen... og småtuder lidt af lettelse oven i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.