Du kan bare komme an ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
12 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Det skal kraftedeme ikke have lov til at bestemme over mit liv. Vi elsker hinanden og vil leve sammen resten af vores liv, og det er der ikke noget der skal komme imellem. Jeg vil tage min mand i hånden og sammen vil vi kæmpe mod det monster, der har taget plads i vores liv. Det kan godt være det er min mand der har bragt det med sig, men jeg kan love dig for at jeg vil kigge det lige i øjnene hver eneste gang det kommer frem, og jeg vil vise det, at nok kan det trække os ned, men jeg er stærkere. Stærk nok til at løfte os begge op igen og igen.

Jeg er stærkere end dig, din skide afhængighed. Og jeg giver ikke op. Jeg vil kæmpe for min mand. Og jeg ved jeg vil vinde i sidste ende. Du kan bare komme an ...

Jeg er anonym af respekt for min mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Det skal kraftedeme ikke have lov til at bestemme over mit liv. Vi elsker hinanden og vil leve sammen resten af vores liv, og det er der ikke noget der skal komme imellem. Jeg vil tage min mand i hånden og sammen vil vi kæmpe mod det monster, der har taget plads i vores liv. Det kan godt være det er min mand der har bragt det med sig, men jeg kan love dig for at jeg vil kigge det lige i øjnene hver eneste gang det kommer frem, og jeg vil vise det, at nok kan det trække os ned, men jeg er stærkere. Stærk nok til at løfte os begge op igen og igen.

Jeg er stærkere end dig, din skide afhængighed. Og jeg giver ikke op. Jeg vil kæmpe for min mand. Og jeg ved jeg vil vinde i sidste ende. Du kan bare komme an ...

Afhængighed af hvad?

Anmeld

10. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Held og lykke. Det får du brug for..

Anmeld

10. juli 2013

Clisolka

10. juli 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Afhængighed af hvad?

Han har haft et dagligt forbrug af hash indtil for 4-5 år siden, men det dukker desværre op en gang imellem stadigvæk ...

Anmeld

10. juli 2013

MorDk

En ex eller hans mor?

Kram herfra!

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Held og lykke. Det får du brug for..

Tak ...

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Tak

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

En ex eller hans mor?

Kram herfra!

Nej, jeg skal heldigvis ikke forholde mig til andre mennesker end os selv og vores dæmoner.

Tak for kram

Anmeld

10. juli 2013

wamse

Held og lykke med det, håber det lykkedes for ham/jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.