hvordan oplevede i 12 ugers tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.875 visninger
14 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

1990h

?til jer der mærkede til det 12 tigerspring.

hvad oplevede i? altså jeres barns adfærd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

?til jer der mærkede til det 12 tigerspring.

hvad oplevede i? altså jeres barns adfærd..

Pyller, hængetræ, sov dårligt i dagtimerne.. Anthon er lige nu i det spring der strækker sig fra uge 14½-19½ og det er kun nogle dage han er mærket af det, hvor han vender totalt på en tallerken og bare er pyller..

Anmeld

10. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Pyller, hængetræ, sov dårligt i dagtimerne.. Anthon er lige nu i det spring der strækker sig fra uge 14½-19½ og det er kun nogle dage han er mærket af det, hvor han vender totalt på en tallerken og bare er pyller..

jeg ved ikke om ida er igang med 12 ugers..men hun er godt nok ikke til at gøre tilfreds efter kl 12..hun sover også dårligt til lur om formiddagen. i dag tog hun 2 timer hvilket var fint..hun tog i en lang periode 2-3.5..men her på det sidste undtagen i dag har det været små powernaps og max en time..

efter kl 2 er hun bare glad.sur.glad.sur.hysterisk.sur.glad agtig og jeg kan overhovedet ikke ligge hende i barnevognen (til formiddags lur kan jeg) uden hun skriger helt vanvittigt og græder som en stukken gris..så prøver jeg at bomle hende lidt i søvn hen over græsplænen og nogle gange virker det..jeg hader de her perioder

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

jeg ved ikke om ida er igang med 12 ugers..men hun er godt nok ikke til at gøre tilfreds efter kl 12..hun sover også dårligt til lur om formiddagen. i dag tog hun 2 timer hvilket var fint..hun tog i en lang periode 2-3.5..men her på det sidste undtagen i dag har det været små powernaps og max en time..

efter kl 2 er hun bare glad.sur.glad.sur.hysterisk.sur.glad agtig og jeg kan overhovedet ikke ligge hende i barnevognen (til formiddags lur kan jeg) uden hun skriger helt vanvittigt og græder som en stukken gris..så prøver jeg at bomle hende lidt i søvn hen over græsplænen og nogle gange virker det..jeg hader de her perioder

Virker hun til at have ondt?
Er hun vant til, at du altid har hende på armen?

Anmeld

10. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Virker hun til at have ondt?
Er hun vant til, at du altid har hende på armen?

nej syntes ikke det virker til at hun har ondt nogle steder..

nej det syntes jeg ikke..hun kan sagtens ligge og hygge selv og det får hun også lov til

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

nej syntes ikke det virker til at hun har ondt nogle steder..

nej det syntes jeg ikke..hun kan sagtens ligge og hygge selv og det får hun også lov til

Nå okay
Ellers kunne det være hun var deltidskolik barn

Anmeld

10. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Nå okay
Ellers kunne det være hun var deltidskolik barn

i starten troede vi jo hun var ved at få kolik så vi gav mylicon og var til zoneterapi/kranio sakral. men det blev meget bedre og der har ikke været noget længe..hun virker ikke til at have ondt i maven

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

i starten troede vi jo hun var ved at få kolik så vi gav mylicon og var til zoneterapi/kranio sakral. men det blev meget bedre og der har ikke været noget længe..hun virker ikke til at have ondt i maven

Godt I reagerede så hurtigt!

Ammer du?

Anmeld

10. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Godt I reagerede så hurtigt!

Ammer du?

Ja det gør jeg

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja det gør jeg

Så er det nok ikke en prop i tarmene der irriterer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.