ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

skoust

hejsa...

ja vi har besluttet os at tage på ferie igen (vi var i tyrkiet i april) men vi vil gerne prøve noget nyt og vi rejser i august men nogle der har nogle gode sider hvor man kan få noget inspiration? og nogle ideer til hvor man kan tage hen?

sidste år var vi på cypern

og vi skal rejse fra aalborg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

skoust

skoust skriver:

hejsa...

ja vi har besluttet os at tage på ferie igen (vi var i tyrkiet i april) men vi vil gerne prøve noget nyt og vi rejser i august men nogle der har nogle gode sider hvor man kan få noget inspiration? og nogle ideer til hvor man kan tage hen?

slet ingen?

Anmeld

10. juli 2013

De3Guldklumper

skoust skriver:

hejsa...

Kreta er lækker.

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Malloca. Vh stine

Anmeld

10. juli 2013

lille fnug

skoust skriver:

hejsa...

Hej. Personligt hader jeg steder hvor de lokale er meget påtrængende, så mine farvoritter er Albuferia i Portugal eller Zakynthos i Grækenland.

Anmeld

10. juli 2013

Tip!

Vi er netop kommet hjem fra 9 dage på kreta.. Vi boede i en lille fiskerby, bali.. Lækker strand, mad og super fed kultur. 

Sidste år var vi på tenerife.. Midt i byen, stranden var ikke ved, men god by og mange ting at se og opleve.. 

Jeg ville nok foretrække det spanske, men ikke afvisende for at tage til kreta igen og bo i byen.. Måske chania  

God tur  

Anmeld

10. juli 2013

skoust

tak skal i ahve jeg tror det bliver mallorca eller sådan noget men ja nu må vi se hvad thomas siger når han kommer hjem jeg glæder mig bare helt vildt.. elsker at rejse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.