Hvorfor går tiden så langsom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej i dejlige babybrugere

(Jeg er anonym, da jeg har familie og venner herinde - håber i vil respektere og stadig kommentere).

Kæresten og jeg er endelig gået igang med PB. Det er første måned efter p-pillestop. Begyndte at ægløsningsteste i forgårs. 

Men forstår det ikke helt. Testede mandag omkring middag, og så igen om aftenen plus igår aftest. Men den der har været mest tydlig er faktisk den fra i mandags om middagen. Hvordan kan det være? 

Syntes godt nok tiden går langsom, når først man er gået igang. :/ Der er lang tid til forventet ægløsning. Heeh. 

Suk. Andre der har det som mig, som også føler tiden går rigtig langsom efter  mens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Snevejr84

Det kan være du skal regne med den fra i mandag. Nogen kvinder kan kun fange deres ægløsning i nogle timer.

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Det kan være du skal regne med den fra i mandag. Nogen kvinder kan kun fange deres ægløsning i nogle timer.

Jamen der var det jo kun 8 cyklus dag. Er det ikke ret tidlig? Altså den er blevet mere "positiv" fra mandag aften til tirsdag aften. Men stadig mest "positiv" mandag middag. 

(Ved godt den jo selvfølgelig ikke er positiv, men hmm så mere tydelig)  

Anmeld

10. juli 2013

Snevejr84

Anonym skriver:

Jamen der var det jo kun 8 cyklus dag. Er det ikke ret tidlig? Altså den er blevet mere "positiv" fra mandag aften til tirsdag aften. Men stadig mest "positiv" mandag middag. 

(Ved godt den jo selvfølgelig ikke er positiv, men hmm så mere tydelig)  

okay, jeg troede den var blevet helt positiv men ja tiden kan føles utrolig lang.

Anmeld

10. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor ikke bare have sex uden, at tænke på ægløsningstest. I er lige gået i gang, så nyd det og slap af

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Hvorfor ikke bare have sex uden, at tænke på ægløsningstest. I er lige gået i gang, så nyd det og slap af

Altså vi har også kun ssex når vi har lyst. Men valgte at tage test den første måned for nogenlunde at se hvornår ægløsning ligger. Fremover vil jeg hellere ikke teste. :-) 

Og vi nyder alenetiden, sexen, kærligheden og ja hinanden. 

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

okay, jeg troede den var blevet helt positiv men ja tiden kan føles utrolig lang.

Ja det mega frusterende Heeh. Men  for, at der ikke går for længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.