Bliver ved at tabe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

MMOGM

Normalt ville man ikke brokke sig over dette, men synes det er voldsomt efterhånden.

sagen er den at jeg fødte for snart 10 mdr siden, har stadig ikke fået min mens, og jeg bliver ved at tabe mig, selvom jeg spiser og spiser (også usundt) jeg er 172 høj og vejede 59kg da jeg blev gravid. Nu 10mdr efter vejer jeg 52kg!  Min kæreste synes det er mærkeligt at jeg taber mig hele tiden. 

Kan det være mit stofskifte som har ændret sig efter graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

B&J

hvis du spiser det du skal hver dag og ikke kun sundt ja så vil jeg nok hoppe til lægen for du skal da helt ikke blive meget mindre

Anmeld

10. juli 2013

MyLove E

Mikkala91 skriver:

Normalt ville man ikke brokke sig over dette, men synes det er voldsomt efterhånden.

sagen er den at jeg fødte for snart 10 mdr siden, har stadig ikke fået min mens, og jeg bliver ved at tabe mig, selvom jeg spiser og spiser (også usundt) jeg er 172 høj og vejede 59kg da jeg blev gravid. Nu 10mdr efter vejer jeg 52kg!  Min kæreste synes det er mærkeligt at jeg taber mig hele tiden. 

Nå du ikke er så høj og vejer så lidt ville jeg måske lige give lægen et ring:-D

Anmeld

10. juli 2013

MMOGM

B&J skriver:

hvis du spiser det du skal hver dag og ikke kun sundt ja så vil jeg nok hoppe til lægen for du skal da helt ikke blive meget mindre

Nej, det er jo lige før jeg forsvinder hehe.

må give lægen et kald

Anmeld

10. juli 2013

B&J

Mikkala91 skriver:

Nej, det er jo lige før jeg forsvinder hehe.

må give lægen et kald

ja god ide for vi kan da ikke have du bliver helt væk

Anmeld

10. juli 2013

MMOGM

B&J skriver:

ja god ide for vi kan da ikke have du bliver helt væk

Haha nej gået går ikke 

Anmeld

10. juli 2013

gonefishing

Mikkala91 skriver:

Hold da op, det lyder da som en drøm i opfyldelse, men kan da godt se at hvis den ikke snart stopper er der jo intet tilbage!

Jeg ville også få mig en haste tid hos lægen, og få taget et par blodprøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.