Barn på 15 mdr med til fredags rock?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
10 svar
7 synes godt om
10. juli 2013

CaWi

Ja overskriften siger vist sig selv.

Ville i tage jeres barn på 15 mdr med til fredags rock i tivoli?
Barnet for selvfølgelig høreværn på, og vi står ikke klistret op af scenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

hekran

CAWI skriver:

Nej, jeg ville hellere finde en barnepige. Er det ikke barnets sengetid på det tidspunkt?

Anmeld

10. juli 2013

CaWi

hekran skriver:

Nej, jeg ville hellere finde en barnepige. Er det ikke barnets sengetid på det tidspunkt?

Jo det er over normal sengetid.
Men hvis vi skal noget i weekenden, feks til fødselsdag, så plejer vi at lægge en ekstra lur ind, sådan at vi ikke behøver at køre hjem inden maden overhovedet er blevet serveret.

Anmeld

10. juli 2013

Masig

Hvis ikke det er et problem i forhold til den normale søvnrytme, så ser jeg ikke noget problem i det... Vi havde vores med til udendørs koncert da han var 10 mdr... Med høreværn og det hele og han hyggede sig ganske fint... Han blev dog kørt hjem og passet af min søster ved sengetid....

omvendt vil jeg sige at hvis i har mulighed for pasning så ville jeg gøre det for jeres egen skyld.... Man får bare mere ud af sådan et arrangement uden at skulle tage sig af et barn hele tiden. Vores dreng var kun med fordi vi først kunne få pasning om aftenen, og det startede om eftermiddagen....

Anmeld

10. juli 2013

Fenja09

Nej det ville jeg ikke. Ikke fordi at barnet ikke kan høre musikken, men synes det er alt for sent for et lille barn at være oppe.

Havde det været til alm. rock/koncert om dagen, så ville jeg have sagt "go for it". Men sene aftenarrangementer synes jeg ikke er ideelt for små børn.

/Fenja

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

Ja, det ville jeg. Da vi var til abc Beach party i 2011 var der også mange der havde børn med, og til fyrværkeri festival som vi skal til i år ved jeg at mange også har børn med - dog får vi vores søn passet, men jeg kunne sagtens finde på at tage ham med.

Anmeld

10. juli 2013

Faith

Hvis det gik ud over mit barns normale sengetid, ville jeg finde en barnepige. Synes ikke et barn på 15 måneder er gammelt nok til at få rykket ved døgnrytmen. Men mine børn har også altid været meget afhængige af at vi overholdt sengetiderne.

Anmeld

10. juli 2013

CaWi

Tak for jeres besyv :-)

Farmand mener nemlig sagtens vi kan tage ham med, og sså bare give ham en ekstra lur om eftermiddagenn.
Jeg mener dog det er lige en anelse for sent.

Tror det ender med farmand må tage afsted selv

Anmeld

10. juli 2013

L&V

Jeg ville ikke gøre det af flere grunde.. Det bliver sent for det første lur eller ej.. Folk er fulde og det er ikke noget han vil få noget ud af overhovedet.. Syntes det er noget man gør som voksen hygge

Anmeld

10. juli 2013

k&k&k&k

CAWI skriver:

Kan i ikke have en barnevogn med som han kan sove i?

Nu ved jeg ikke hvordan din søn sover, men Kaya ville bare falde i søvn i barnevognen og så blive båret i seng når vi kom hjem!

Men hun har virkelig også et godt sovehjerte

Jeg ville gøre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.