Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dette er taget her til morgen og billedet er taget inden for tid ( altså inden for 5 minutter) Så den clear blue digital jeg tog i går morges var bare super god. Hvor alle de andre test ikke fangede det endnu. Mon ikke mine 2 falske positive almindelige test ( den fra i mandags og den fra i går) så har ville give et lille vink med en vognstang til os ;-)Det første er originalen og de 2 andre er der leget lidt med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina@hyggedyr.dk skriver: Dette er taget her til morgen og billedet er taget inden for tid ( altså inden for 5 minutter) Så den clear blue digital jeg tog i går morges var bare super god. Hvor alle de andre test ikke fangede det endnu. Mon ikke mine 2 falske positive almindelige test ( den fra i mandags og den fra i går) så har ville give et lille vink med en vognstang til os ;-)Det første er originalen og de 2 andre er der leget lidt med.
jeg kan ane en streg på strimlen, men ellers ser jeg ikke mere end en streg men krydser
Vi har ingen problemer med at se en xtra farve streg på den begge. Men jo strimmel testen er tydeligst.Har lidt tjækket dem igen, og begge kan uden problemer bestå strakt arms testen ;-)
Jeg for at den er der - og så et tillykke
Kan se streger på alle tillykke!!
Tillykke der er 2 streger på dem begge to..
Jeg kan se en streg på dem alle stoooort tillykke.
Stort tillykke
Ser to streger på begge test! Ville også stole på det, hvis jeg var dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128