Barnepige over 25 - løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
7 svar
4 synes godt om
10. juli 2013

UnderCover37

Vi skal på et tidspunkt ud og finde en barnepige og da vores søn (3 måneder) har nogle problemer med maven som gør, at han i perioder skriger og græder voldsomt og længe skal det ikke være en 16årig pige men en der har god og lang erfraring med børn...

Jeg har fundet stedet hvor jeg vil søge efter hende, og faktisk har jeg en i kikkerten mén, hvad tilbyder man lønmæssigt?

På forhånd tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

channie-g

UnderCover35 skriver:

Vi skal på et tidspunkt ud og finde en barnepige og da vores søn (3 måneder) har nogle problemer med maven som gør, at han i perioder skriger og græder voldsomt og længe skal det ikke være en 16årig pige men en der har god og lang erfraring med børn...

Jeg har fundet stedet hvor jeg vil søge efter hende, og faktisk har jeg en i kikkerten mén, hvad tilbyder man lønmæssigt?

På forhånd tak! 

hvis det bare er et "fritidsjob" med et par timer i ugen vil jeg mene at 100 i time er fint, det ville jeg i hvert fald selv godt kunne leve med

Anmeld

10. juli 2013

UnderCover37

hvis det bare er et "fritidsjob" med et par timer i ugen vil jeg mene at 100 i time er fint, det ville jeg i hvert fald selv godt kunne leve med

Det skulle nemlig være som fritidsjob - en aften i ny og næ evt en enkelt nat så vi kan komme ud for at pleje vores forhold ind i mellem uden ham

Mange tak!

Anmeld

10. juli 2013

ano14316

UnderCover35 skriver:

På forhånd tak! 

Jeg ville sige 125 fordi I ret specifikt søger en med noget viden og erfaring...

Anmeld

10. juli 2013

UnderCover37

ano14316 skriver:

Jeg ville sige 125 fordi I ret specifikt søger en med noget viden og erfaring...

Giver god mening, bestemt

Men, er det så med eller uden skat?

Ja, jeg spørger da hvis man forventer at få 125 kr i timen sort, så synes jeg det lyder vildt... det svarer jo til omkring 170 kr i timen inkl skat og det er en høj timeløn for en privat ansat der ikke vil betale skat af sin indkomst.

Ikke, at jeg ikke vil betale for kompetencer men det er altså mange penge som barnepige hvis man forventer at skulle omgås skattereglerne - dog betaler jeg det gerne hvis det er skattepligtig indkomst.

Jeg er generelt imod sort arbejde og vil helst aflønne korrekt

Anmeld

10. juli 2013

ano14316

UnderCover35 skriver:

Giver god mening, bestemt

Men, er det så med eller uden skat?

Ja, jeg spørger da hvis man forventer at få 125 kr i timen sort, så synes jeg det lyder vildt... det svarer jo til omkring 170 kr i timen inkl skat og det er en høj timeløn for en privat ansat der ikke vil betale skat af sin indkomst.

Ikke, at jeg ikke vil betale for kompetencer men det er altså mange penge som barnepige hvis man forventer at skulle omgås skattereglerne - dog betaler jeg det gerne hvis det er skattepligtig indkomst.

Jeg er generelt imod sort arbejde og vil helst aflønne korrekt

Ja det kan du godt have ret i, men det kommer også an på personens kompetencer... Men ihvertfald min 100 + skat.. rengøring koster f.eks. 250 kr i times + moms hvis det er fra et firma..

Det skal da klart være hvidt for du kan få håndværker fradrag for at det går op for dig..

Anmeld

10. juli 2013

UnderCover37

ano14316 skriver:

Ja det kan du godt have ret i, men det kommer også an på personens kompetencer... Men ihvertfald min 100 + skat.. rengøring koster f.eks. 250 kr i times + moms hvis det er fra et firma..

Det skal da klart være hvidt for du kan få håndværker fradrag for at det går op for dig..

Enig i at der skal betales for kompetencer - til enhver tid 

- uh det m håndværkerfradraget vidste jeg ikke! Tak! 

Anmeld

10. juli 2013

Mettefpigen

125 :-) og nej jeg synes ikk det er meget at forlange, jeg har selv passet børn da jeg var 14-15 år, og der fik jeg 100 kr i timen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.