pille start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Godaften Jeg fødte for x mdr siden og har ikke brugt prævention. Jeg har kun haft mens 3 gange og blev så gravid uplanlagt (hul I kondom) og fik foretaget en.medicinsk abort . Jeg har endnu ikke fået mens, mrn vil gerne have ppiller. Har ikke haft sex siden aborten af frygt for at blive gravid. Vil ikk have spiral el lign. Spørgsmålet er nu om.jeg kan starte på ppiller selvom.min mens ikk er kommet.endnu? Sådan ligesom.at få gang ibden? Og hvilke ppiller har I erfaring med.som.man ikke tager på af og som virkelig beskytter mod at blive gravid ved en smutter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

B&J

jeg må indrømme jeg ved det ikke...

men jeg ville ringe til lægen og få en god snak med ham/hende

Anmeld

10. juli 2013

Tip!

Jeg bruger p plaster.. Det er nemt  

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Jeg bruger p plaster.. Det er nemt  

Er det sikret 100% og tager man.på af dem

Anmeld

10. juli 2013

LRJ

Jeg ville ringe til lægen, jeg skulle starte på mine p-piller med det samme, påtrods af jeg ikke havde fået mens endnu, mens kom så lidt efter p-pille start

Anmeld

10. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

du kan ikke få en garanti mod ikke at tagepå af pillerne da det er alt efter hvordan din krop reagerer på lige præcis den sammensætning af hormornerne der bestemmer det...

jeg fik piller der havde lav risiko for det fordi de var så lave i hormonværdierne men endte alligevel med at tage 5 kg på... og det samme de 3 gange jeg skiftede mærke til trods for jeg alle gangene fik af vide at det her mærke havde meget lille risiko for det...

Så det kommer helt an på din krop...

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Godaften Jeg fødte for x mdr siden og har ikke brugt prævention. Jeg har kun haft mens 3 gange og blev så gravid uplanlagt (hul I kondom) og fik foretaget en.medicinsk abort . Jeg har endnu ikke fået mens, mrn vil gerne have ppiller. Har ikke haft sex siden aborten af frygt for at blive gravid. Vil ikk have spiral el lign. Spørgsmålet er nu om.jeg kan starte på ppiller selvom.min mens ikk er kommet.endnu? Sådan ligesom.at få gang ibden? Og hvilke ppiller har I erfaring med.som.man ikke tager på af og som virkelig beskytter mod at blive gravid ved en smutter ?

Du må først tage din første pille på din næste mens første dag..

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Du må først tage din første pille på din næste mens første dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.