Altså NU bliver jeg nød til at spørge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Nessie

Elias2010<3 skriver:

Tak for svar søde  

håber at du trives! Jeg savner et billede af din mave

Jeg vil krydse fingre for at den bliver tydelig i løbet af de næste par dage 

Det går fint, min mave er blevet MEGET stor, men er ikke så fotogen, så har slet ikke villet lægge billeder ud på andet en FB, hvor jeg har låst alt 

Ellers går det lidt op og ned. Den lille vokser og sparker, så det er jo bare fint.
Min bækkenløsning trækker tænder ud ind i mellem, og i øjebliket får jeg til kontrol og skal have stabiliseret min graviditetssukkersyge, men ellers går det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg kan desværre ingenting se.
Prøv igen om et par dage (selvom det er svært)

Anmeld

9. juli 2013

Lilje82

Jeg ser desværre også kun en  Men  For dig

Anmeld

9. juli 2013

M (:

Og er bange for arder er nogen der er ved at rive hovedet af mig med alle mine indlæg  

Ser denne fuldstændig negativ ud i jeres øjne ???

jeg bliver ved med at stirre på den!! Den er taget hertil aften... 

Kan måske fornemme en meget, meget utydelig streg (men ved ikke, om det er ønsketænkning).

Ps.  Jeg fik en negativ test, som blev næsten usynligt positiv efter tid (for utydelig til billeder), og ja, du ved jo, hvordan det endte

Anmeld

9. juli 2013

Swerg

M (: skriver:

Kan måske fornemme en meget, meget utydelig streg (men ved ikke, om det er ønsketænkning).

Ps.  Jeg fik en negativ test, som blev næsten usynligt positiv efter tid (for utydelig til billeder), og ja, du ved jo, hvordan det endte

Var det i samme cyklus ?

Anmeld

9. juli 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Var det i samme cyklus ?

Ja, det var det (dog allerede 3+4).. 

Anmeld

9. juli 2013

Swerg

Nessie skriver:

Jeg vil krydse fingre for at den bliver tydelig i løbet af de næste par dage 

Det går fint, min mave er blevet MEGET stor, men er ikke så fotogen, så har slet ikke villet lægge billeder ud på andet en FB, hvor jeg har låst alt 

Ellers går det lidt op og ned. Den lille vokser og sparker, så det er jo bare fint.
Min bækkenløsning trækker tænder ud ind i mellem, og i øjebliket får jeg til kontrol og skal have stabiliseret min graviditetssukkersyge, men ellers går det godt 

Dejligt at det snart er overstået !!! Glæder mig til at se det længe ventede vidunder !!!

Anmeld

9. juli 2013

Nessie

Elias2010<3 skriver:

Dejligt at det snart er overstået !!! Glæder mig til at se det længe ventede vidunder !!!

Det gør jeg også 

Anmeld

9. juli 2013

Snevejr84

Jeg kan godt se en streg på den ene, muligvis også på den anden

Anmeld

9. juli 2013

Camilla <3

Syntes jeg kan ane en UTROLIG SVAG streg, uden at sige for meget Aner ikke om jeg bare stirre mig blind. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.