Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
12 svar
2 synes godt om
9. juli 2013

Mother-love

Hej piger.
Der er begyndt at flyde snot ud af det højre øre på Isabella og hun siger det gør ondt. Ringede til vagtlægen omhandler sagde vi ikke kunne gøre noget når hun ikke havde feber. Men at vi skulle ringe til ørelægen imorgen. Hvilket jeg så vil gøre.
Men har nu opdaget disse knopper? Hvad er det? Er det bare varmeknopper? Hun hardem både inde i øret og rundt om.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

christinak

Havanagila skriver:

Hej piger.
Der er begyndt at flyde snot ud af det højre øre på Isabella og hun siger det gør ondt. Ringede til vagtlægen omhandler sagde vi ikke kunne gøre noget når hun ikke havde feber. Men at vi skulle ringe til ørelægen imorgen. Hvilket jeg så vil gøre.
Men har nu opdaget disse knopper? Hvad er det? Er det bare varmeknopper? Hun hardem både inde i øret og rundt om.

Har hun det på fødder/tæer og i håndfladerne? Sådan så David nemlig ud da han fod/mund og håndsyge startede 

Anmeld

9. juli 2013

gonefishing

Havanagila skriver:

Hej piger.

Jeg synes bestemt det ligner varmeknopper

Anmeld

9. juli 2013

gonefishing

Havanagila skriver:

Hej piger.

Er det mund og hånd syge, så klør de gerne ret meget, og ligner meget små væske "vorter", og så smitter det helt vildt!

Anmeld

9. juli 2013

christinak

Flodkilling skriver:

Er det mund og hånd syge, så klør de gerne ret meget, og ligner meget små væske "vorter", og så smitter det helt vildt!

Det gjorder det ikke ved vores søn, det startede som små røde knopper, der gik et par dag inden det blev væske knopper og der er så mange børn der har det lige nu, vores dreng har stadig lidt tilbage 

Anmeld

9. juli 2013

Mother-love

christinak skriver:

Har hun det på fødder/tæer og i håndfladerne? Sådan så David nemlig ud da han fod/mund og håndsyge startede 

Kan ikke se nogen knopper andre steder.

Anmeld

9. juli 2013

Valle81

Det kan også ligne skoldkopper i begynderstadiet:-)

Anmeld

9. juli 2013

Mother-love

Valle81 skriver:

Det kan også ligne skoldkopper i begynderstadiet:-)

Hvis det erskoldkopper. Ville hun så ikke have feber allerede nu?

Anmeld

9. juli 2013

Fuglemor

Jeg undskylder lige jeg spørger. Men hvordan ved man det er skoldkopper?

Anmeld

9. juli 2013

Mutti2B

Havanagila skriver:

Hvis det erskoldkopper. Ville hun så ikke have feber allerede nu?

Min datter fik først feber (kun 38,4) da skoldkopperne var på deres højeste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.