Anbefal en voks til hjemme hårfjerning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

sulo

Til ben ovs, intimt ikke en nødvendighed.

Nu har jeg prøvet et par af Veet`s produkter med meget skuffende resultat, i sær den alm voks på dåse.

Nogen der har prøvet andre mærker med bedre held og hvor kan det købes.

Ville gerne gå til en proff, men det tillader budgettet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

sulo

12. juli 2013

sulo

slet ingen foreslag?

Anmeld

12. juli 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Tag 3 dl sukker og pres 1 dl citron, kog blandingen op og lad det små koge under omrøring til det blevet mørkt som en mørk øl.Hæld blandingen på et glas, som er tykt, vær opmærksom på det meget varmt! Lad det køle af. Når du vil 

vokse ben, eller arme eller hvad det nu er, skal du bare lave en vand bad og varme massen op til hånd varm, den bliver meget tyk flydende og du kan nu påføre det på huden hvor du vil fjerne hår, du tage et viske stykke og lægger på, hvorefter du hurtigt hiver viske stykket af mod hårene. 

Viske stykket kan bare vaskes sammen med alt det andet tøj, det jo bare sukker og citron.

Mega effektiv og billigt

Anmeld

12. juli 2013

sulo

Den vil jeg prøve, det er jo super simpelt

Anmeld

12. juli 2013

1974

skovrup skriver:

Tag 3 dl sukker og pres 1 dl citron, kog blandingen op og lad det små koge under omrøring til det blevet mørkt som en mørk øl.Hæld blandingen på et glas, som er tykt, vær opmærksom på det meget varmt! Lad det køle af. Når du vil 

vokse ben, eller arme eller hvad det nu er, skal du bare lave en vand bad og varme massen op til hånd varm, den bliver meget tyk flydende og du kan nu påføre det på huden hvor du vil fjerne hår, du tage et viske stykke og lægger på, hvorefter du hurtigt hiver viske stykket af mod hårene. 

Viske stykket kan bare vaskes sammen med alt det andet tøj, det jo bare sukker og citron.

Mega effektiv og billigt

Hvor lang skal hår være før man kan gør det ?

Anmeld

12. juli 2013

Noneother

Veet voks kan være ganske fin. Men drop de der voksstrips der følger med, og klip nogen af et gammelt lagen i stedet. 

Anmeld

12. juli 2013

Skovrup

1974 skriver:

Hvor lang skal hår være før man kan gør det ?

Mellem 3 og 5mm?

Anmeld

17. juli 2013

sulo

skovrup skriver:

Mega effektiv og billigt

Ville bare sige tusinde tak for opskriften, det virker!!!, dog tager det noget lang tid og er lidt fedtet, men en større træspartel er jeg sikker på vil gøre udslaget

Så skal jeg bare på jagt efter sådan en

Anmeld

17. juli 2013

Skovrup

sulo skriver:

Ville bare sige tusinde tak for opskriften, det virker!!!, dog tager det noget lang tid og er lidt fedtet, men en større træspartel er jeg sikker på vil gøre udslaget

Så skal jeg bare på jagt efter sådan en

Jeg plejer bare at lave en kæmpe portion, som så står i et stort glas, jeg bruger ikke det hele på én gang, det kan sagtens varmes op igen. 

Jeg synes det fedt det har så nemt ved at komme af, selvom det fedtet! Så tager man bare et bad, det går nemt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.