sygdom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
13 svar
4 synes godt om
9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

hej piger

har fået afvide at hvis man i den månede man prøver at blive gravid.. og man så er syg, kan man godt regne med man ikke bliver..

skulle det have noget at sige? eller er det noget bullshit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

grinny

Bullshit!

39 i feber, snot, halsbetændelse - ja bare en rigtig grim influenza den uge ægget har sat sig fast  Og det er altså efter 3 års prøven og alligevel satte det sig fast mens jeg var syg 

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Så er jeg mere rolig.. blev virkelig nærvøs! ..tak!

Anmeld

9. juli 2013

banana3

grinny skriver:

Bullshit!

39 i feber, snot, halsbetændelse - ja bare en rigtig grim influenza den uge ægget har sat sig fast  Og det er altså efter 3 års prøven og alligevel satte det sig fast mens jeg var syg 

Det lader til at når man har det allerværst, så sker det ;-)

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

banana3 skriver:

Det lader til at når man har det allerværst, så sker det ;-)

MAN MÅ HÅBE! :i <3

Anmeld

9. juli 2013

Karla

Camille Mørch Andersen skriver:

hej piger

har fået afvide at hvis man i den månede man prøver at blive gravid.. og man så er syg, kan man godt regne med man ikke bliver..

skulle det have noget at sige? eller er det noget bullshit?

Jeg var også rigtig syg fra 3+ til 4+. Havde influenza, og rigtig høj feber. Og her havde vi forsøgt i over halvandet år da jeg så blev gravid. Så det havde i hvert fald ikke en negativ virkning her

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Karla skriver:

Jeg var også rigtig syg fra 3+ til 4+. Havde influenza, og rigtig høj feber. Og her havde vi forsøgt i over halvandet år da jeg så blev gravid. Så det havde i hvert fald ikke en negativ virkning her

ved du om, det har indvirkning, vedr. ægløsning.. ? + hvordan føles smerterne i underlivet.. når man er gravid.. har lige haft mens.. men tror alligevel jeg er gravid.. jeg er helt hård i mit underliv.. og øm.. hm

Anmeld

9. juli 2013

Karla

ved du om, det har indvirkning, vedr. ægløsning.. ? + hvordan føles smerterne i underlivet.. når man er gravid.. har lige haft mens.. men tror alligevel jeg er gravid.. jeg er helt hård i mit underliv.. og øm.. hm

Jeg ved ikke om sygdom kan have en indvirkning på ægløsning. Ikke umiddelbart, vil jeg tro. Jeg mærkede ikke så meget til smerter i underlivet. Da jeg var 4+4 begyndte jeg at få mensagtige smerter, og dem havde jeg hver dag indtil 10+.
Har du taget en test?

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Karla skriver:

Jeg ved ikke om sygdom kan have en indvirkning på ægløsning. Ikke umiddelbart, vil jeg tro. Jeg mærkede ikke så meget til smerter i underlivet. Da jeg var 4+4 begyndte jeg at få mensagtige smerter, og dem havde jeg hver dag indtil 10+.
Har du taget en test?

nej det har jeg ikke.. har slet ikke tænkt over det.. da jeg lige har haft mens i sidste uge.. såå.. men det er jo set før.. at man har mens .. selvom man er gravid.. alle mine test.. har vist negativ. inden jeg fik mens .

Anmeld

9. juli 2013

Karla

nej det har jeg ikke.. har slet ikke tænkt over det.. da jeg lige har haft mens i sidste uge.. såå.. men det er jo set før.. at man har mens .. selvom man er gravid.. alle mine test.. har vist negativ. inden jeg fik mens .

Ja, man hører da om folk der er gravide trods menstruation det kan jo være din krop danner langsomt hcg, så det ikke var gået op for den, at du var gravid, og du derfor fik din mens
Synes du skal prøve at tage en test, hvis du tror du er gravid. Så får du i hvert fald vished

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.