Klamt, men håber i kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer, har brug for at høre hvad i tror dette kan være....

Jeg fødte for nogle måneder siden og har lige afsluttet min første "runde" p.piller. Har fået min mens i går og alting virker umiidelbart normalt. MEN her til morgen er der så den her tingest i mit bind. Den er lidt lys/hvid i det, på størrelse med en golfbold vil jeg tro, der er et hul i den og en meget mørkerød klat eller klump. Det er ikke nemt at forklare, men det er en slags hinde, sæk eller  

Jeg har ikke haft ondt eller mærket ubehag.

Hvad tror i det kan være? Jeg er i tvivl om jeg skal gi lægen et kald, har jo ikke ondt og det virker som en normal mens. ellers. Jeg skal starte på pillerne igen på fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Swerg

Umiddelbart vil jeg tro at det er en slimhinde. Har prøvet det engang før, jeg blev mega chokeret! det lignede virkelig en graviditet der kom ud. 

Det så ud, præcis som du beskriver det

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Umiddelbart vil jeg tro at det er en slimhinde. Har prøvet det engang før, jeg blev mega chokeret! det lignede virkelig en graviditet der kom ud. 

Det så ud, præcis som du beskriver det

Jeg tænkte nemlig også om det var et foster der var gået til og at jeg så havde været gravid uden at vide det. 

Sådan en slimhinde, dem kan man godt bare miste uden der sker noget ved det?

Anmeld

9. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tænkte nemlig også om det var et foster der var gået til og at jeg så havde været gravid uden at vide det. 

Det er jo slimhinde, du udstøder ved mens hver måned, så det er helt ufarligt.

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er jo slimhinde, du udstøder ved mens hver måned, så det er helt ufarligt.

Ah hehe ha det er da også rigtig 

Havde bare aldrig set det før, på trods af at jeg har født to børn og haft min mens en del år efterhånden... 

Men 1000 tak for hjælpen piger, så vil jeg ikke tænke mere over det 

Anmeld

9. juli 2013

LilleChelle

Ja, jeg vil også mene det er helt ufarligt. Og at det er slimhinde der er kommet ud - ofte er det noget voldsommere de første gange efter man har været gravid og født  

Anmeld

9. juli 2013

Swerg

Anonym skriver:

Kan sagtens forstå dit chok!!

ja en slimhinde kan faktisk være rigtig stor.. Det er ufarligt. 

da min lå i underbukserne havde jeg altså tampon oppe, og der var nærmest intet på proppen... Stoppede med at bløde lige efter ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.