kan clearblue digital vise falsk positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.142 visninger
13 svar
15 synes godt om
9. juli 2013

Christina74

Altså denne er taget i dag og jeg vil vare 3+3 hvis det ikke er en fejl.

I går lavede jeg en almindelig stav test positiv efter tid ( kom tilbage til 2 streger efter 30-40 minutter) Alle andre test er negative endnu har taget 4 forskellige.

Hvad skal vi tro ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

DianaRJS

Christina 1974 skriver:

I går lavede jeg en almindelig stav test positiv efter tid ( kom tilbage til 2 streger efter 30-40 minutter) Alle andre test er negative endnu har taget 4 forskellige.

Hvad skal vi tro ?

altså jeg vil mene hvis du har en positiv alm. test som dog er efter tid, men normalt plejer de altså ikke gå fra at være negative til positive efter tid ;P plejer altså at være omvendt er i hvert fald kun hvad jeg har erfaret.... men i hvert fald at du så også ha en clearblue som siger positiv, som dog også kan vise forkert men er noget der sker sjælendt..... så ville jeg da tænke der var noget om det

Anmeld

9. juli 2013

nielsen80

Christina 1974 skriver:

Hvad skal vi tro ?

Clear blue er ret sikre - så det du nu ved med sikkerhed, er, at der er et befrugtet æg. Fordi det er så tidligt i forløbet, er der dog stadig stor risiko for en BIO, men der er så sandelig også en stor chance for, at du skal være mor om 9 måneder - så et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

9. juli 2013

k&k&k&k

Christina 1974 skriver:

Hvad skal vi tro ?

Jeg har prøvet det omvendt: to streger, altså positiv, men clearblue sagde "ikke gravid"

9 måneder efter havde jeg en skøn pige i armene

Jeg synes virkelig det med tests er noget mærkeligt noget!

Man bliver altid i tvivl og forvirret over dem synes jeg! (Tests generelt)

Anmeld

9. juli 2013

Christina74

nielsen80 skriver:

Clear blue er ret sikre - så det du nu ved med sikkerhed, er, at der er et befrugtet æg. Fordi det er så tidligt i forløbet, er der dog stadig stor risiko for en BIO, men der er så sandelig også en stor chance for, at du skal være mor om 9 måneder - så et forsigtigt tillykke herfra

Vi er bare så glade for at vi kan lave en spire sammen, så håber vi bare det kan ende med en sund baby i den anden ende 

Anmeld

9. juli 2013

esioul

Christina 1974 skriver:

Hvad skal vi tro ?

Den er go' nok

Anmeld

9. juli 2013

fairlady

mon ikke den bliver hurtigere positiv, hvis du prøver om et par dage igen. Tillykke

Anmeld

9. juli 2013

Swerg

Tillykke

Anmeld

9. juli 2013

hekran

Jeg synes det er vildt, at du kan teste så tidligt

Meget forsigtigt tillykke med alle forbehold, da jeg føøst mener det gælder fra testdag

Anmeld

9. juli 2013

BigHope13

Christina 1974 skriver:

HAltså denne er taget i dag og jeg vil vare 3+3 hvis det ikke er en fejl.

Hvad skal vi tro ?

Har aldrig hørt om en clear blue der lyver
så vil give et forsigtig tillykke og håbe at det befrugtede æg har sat sig godt og grundig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.