Hvad skal vi lave? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

MyLove E

Hej girls and guys..

Jeg har min fætter på 14 på besøg, vi kan ikke rigtig finde ud af hvad vi skal lave i morgen. . Vi skal ikke for langt væk fra Skive egen da vi skal være hjemme til kl 15 og hente Elias :-D

Har i ikke nogle gode forslag? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Maja88

Kan i ikke tage til en sø og bade???

Anmeld

9. juli 2013

Silas&Mille

Ved ikke lige hvor langt der er fra Skive, men hvad med Jyllands Parkzoo ?

Anmeld

9. juli 2013

serinasmor

Tauf skriver:

Hej girls and guys..

Jeg har min fætter på 14 på besøg, vi kan ikke rigtig finde ud af hvad vi skal lave i morgen. . Vi skal ikke for langt væk fra Skive egen da vi skal være hjemme til kl 15 og hente Elias :-D

Har i ikke nogle gode forslag? ?

Hvad med en gåtur i skives "gågade" med cafebesøg eller en tur ned til de gamle fiskerhuse (hvis de er der endnu) de er ret specielle og på lystbådehavnen ... Evt også stranden deromkring

Anmeld

9. juli 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Kan i ikke tage til en sø og bade???

Vi endte med at tage Elias fri fra Dp og så tog vi til Århus og shoppet og spiste is og hygge:-D Min søskende bor i Århus så vi tog ud oh hentede moster ( Elias' moster):-D:-D

Anmeld

9. juli 2013

MyLove E

Silas&Mille skriver:

Vi endte med at tage Elias fri fra Dp og så tog vi til Århus og shoppet og spiste is og hygge:-D Min søskende bor i Århus så vi tog ud oh hentede moster ( Elias' moster):-D:-DVi endte med at tage Elias fri fra Dp og så tog vi til Århus og shoppet og spiste is og hygge:-D Min søskende bor i Århus så vi tog ud oh hentede moster ( Elias' moster):-D:-DVed ikke lige hvor langt der er fra Skive, men hvad med Jyllands Parkzoo ?

Vi endte med at tage Elias fri fra Dp og så tog vi til Århus og shoppet og spiste is og hygge:-D Min søskende bor i Århus så vi tog ud oh hentede moster ( Elias' moster):-D:-D

Anmeld

9. juli 2013

MyLove E

serinasmor skriver:

Hvad med en gåtur i skives "gågade" med cafebesøg eller en tur ned til de gamle fiskerhuse (hvis de er der endnu) de er ret specielle og på lystbådehavnen ... Evt også stranden deromkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.