Hvorfor gør man det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Anonym

M (: skriver:

Hm.. Tja, det er nok lidt fjollet at stirre på testene så længe over tid, men synes det er endnu mere fjollet at du tester allerede 3+2.. Ægget har jo knapt sat sig fast endnu.. 

for en positiv test 4+0. 

Hmm i en anden tråd skriver du at du testede negativt 3+4, det er da vel ikke meget bedre? Det er ikke surt, det morede mig bare lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

Hmm i en anden tråd skriver du at du testede negativt 3+4, det er da vel ikke meget bedre? Det er ikke surt, det morede mig bare lidt

Der er da også væsentlig forskel på om det er 3+2 eller 3+4. Ægget sætter sig først fast ved 3+0, og så skal der først til at dannes graviditetshormon. Det er meget usandsynligt, at man kan regne med et testresultat 3+2, hvorimod 3+4 har kroppen haft en chance for at danne hcg. Der sker så meget i uge 3+, så at teste 3+2 og 3+4 er slet ikke det samme

Anmeld

9. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er du sikker på, der ikke inden for tid, har været en meget svag streg?

Jeg har aldrig oplevet at dette mærke test,er blevet positiv efter tid,og slet ikke så positive.

Jeg ville prøve at tage en ny,og så ligge et billede op til os,lige når de 5 minutter er gået. 

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Christina 1974 skriver:

Hvor er jeg dog dum 

Hvorfor kigger man på en g test der er 30-40 minutter for gammel ? det er simpelthen for dumt 

Har så tjækket 30 minutter efter med 3 andre test som jo er helt negative.

Ville være 3+2 i dag

Håber for dig, at den er der! - lad nu tiden vise! .. men igen..når man er så spændt er det svært!

Anmeld

9. juli 2013

Christina74

Mor_til_2_unger skriver:

Er du sikker på, der ikke inden for tid, har været en meget svag streg?

Jeg har aldrig oplevet at dette mærke test,er blevet positiv efter tid,og slet ikke så positive.

Jeg ville prøve at tage en ny,og så ligge et billede op til os,lige når de 5 minutter er gået. 

Tro mig der var ingen streg inden for tid hellere ikke i dag. Til gengæld har jeg testet positiv på en clearblue digital i morges :-s men igen negativ på 4 forskellige andre. Tager en C B digital igen d. 12 på min rigtige test dag.

Anmeld

9. juli 2013

Christina74

Tester hver dag indtil de bliver positive eller jeg får mens.

Anmeld

9. juli 2013

AnthonsMor

Christina 1974 skriver:

Kan man regne med clearblue digital ? Altså hvis den er positiv ?

Ja, men vent til testdag, så er du mere sikker

Anmeld

9. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg testede 4+0, men blev ved NF sat et par dage tilbage, og har derfor reelt testet 3+4. Men det kunne jeg jo ikke vide på daværende tidspunkt (:

Anmeld

9. juli 2013

M (:

Karla skriver:

Der er da også væsentlig forskel på om det er 3+2 eller 3+4. Ægget sætter sig først fast ved 3+0, og så skal der først til at dannes graviditetshormon. Det er meget usandsynligt, at man kan regne med et testresultat 3+2, hvorimod 3+4 har kroppen haft en chance for at danne hcg. Der sker så meget i uge 3+, så at teste 3+2 og 3+4 er slet ikke det samme

Men derfor bør man stadig efter min mening vente til 4+0.

Grunden til at jeg selv testede 3+4 var, at det i følge min cyklus var 4+0, men til NF blev jeg sat et par dage tilbage. (:

Anmeld

9. juli 2013

Karla

M (: skriver:

Men derfor bør man stadig efter min mening vente til 4+0.

Grunden til at jeg selv testede 3+4 var, at det i følge min cyklus var 4+0, men til NF blev jeg sat et par dage tilbage. (:

Helt enig
Det kan først regnes for noget 4+0 og derefter.

Jeg testede dog selv 3+4, fordi jeg var møghamrende syg, og ville vide om jeg kunne tage medicin. Jeg blev så til NF rykket frem så det egentlig var 4+0. Men er helt enig i, at man først bør teste 4+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.