Hus i Vejle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
9 svar
4 synes godt om
8. juli 2013

MKuhr

http://www.boligone.dk/privat/emnevisning.aspx?sag =8231272#.UdqigRYHTv4.facebook

Se lige på dette hus.

min storebror er skilt og vil gerne af med sit hus så han kan komme tættere på sine børn der er flyttet med moderen. tag og kig engang, det er et super lækkert hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Troldemommi

MKuhr skriver:

http://www.boligone.dk/privat/emnevisning.aspx?sag =8231272#.UdqigRYHTv4.facebook

Se lige på dette hus.

min storebror er skilt og vil gerne af med sit hus så han kan komme tættere på sine børn der er flyttet med moderen. tag og kig engang, det er et super lækkert hus.

Fint hus, god pris men forkert beliggenhed Er det bevidst der er julepynt med på billederne, ikke at det gør noget bare lidt sjovt

Monica

Anmeld

8. juli 2013

MKuhr

Monica P skriver:

Fint hus, god pris men forkert beliggenhed Er det bevidst der er julepynt med på billederne, ikke at det gør noget bare lidt sjovt

Monica

haha det ved jeg ikke, har jeg slet ikke tænkt på

ja beliggenheden.. kommer jo an på hvad man leder efter

Anmeld

8. juli 2013

emsaroto

Synes også det ligger træls Uldum er for langt væk fra byen for mig. 

Men lækkert hus!! 

Anmeld

8. juli 2013

MKuhr

emsaroto skriver:

Synes også det ligger træls Uldum er for langt væk fra byen for mig. 

Men lækkert hus!! 

ja det ligger lidt ude på landet men ja det er et lækkert hus.

Anmeld

9. juli 2013

serinasmor

Fint hus ... Ærgeligt at det ikke ligger i vejle og derfor kræver 2 biler ...

Anmeld

9. juli 2013

Wimmie

MKuhr skriver:

Se lige på dette hus.

Lækkert hus...men overskriften er nok lidt misvisende da det jo er 2 forskellige byer 
Måske der burde have stået "nær Vejle"

Anmeld

9. juli 2013

MKuhr

Wimmie skriver:

Lækkert hus...men overskriften er nok lidt misvisende da det jo er 2 forskellige byer 
Måske der burde have stået "nær Vejle"

ja det havde nok været smartere..

Anmeld

9. juli 2013

lille fnug

Ham mælgeren har vi haft da han arbejdede i home. Nøj, vi fik mange løgn historier om interesserede køber Det var rigtig øv. Håber han har fået styr på det nu hvor han er startede selv...
Det var ikke for at gøre din bror i dårlig humør aht til valg af mælger, men synes bare han skal være obs på det...

Anmeld

9. juli 2013

MKuhr

lille fnug skriver:

Ham mælgeren har vi haft da han arbejdede i home. Nøj, vi fik mange løgn historier om interesserede køber Det var rigtig øv. Håber han har fået styr på det nu hvor han er startede selv...
Det var ikke for at gøre din bror i dårlig humør aht til valg af mælger, men synes bare han skal være obs på det...

Ej! hvor tarveligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.