Barnevogne er livsfarlige ovne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg faldt over denne artikel http://sondagsavisen.dk/2012/30/Barnevogne-er-livsfarlige-ovne.aspx

Jeg blev noget overrasket over med myggenettet. Men stof til efterretning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

B&J

ja over myggenettet troede faktisk ikke det var så slemt men nu har vi været heldig daniel kunne bare stå i skyggen men troede godt de kunne ånde og ikke var den store forskel når det var på.... hold da op

Anmeld

8. juli 2013

Miss BananaHammock

MoarHvidovre skriver:

Jeg faldt over denne artikel http://sondagsavisen.dk/2012/30/Barnevogne-er-livsfarlige-ovne.aspx

Jeg blev noget overrasket over med myggenettet. Men stof til efterretning

Der er jo kun 2 graders forskel fra uden og med myggenet, så jeg synes ikke den holder helt. Jeg vil ihvertfald hellere have myggenet på end en hveps eller anden stikker ned i vognen!! J

eg synes altså også der er stor forskel på barnets temperatur, alt afhængig af tøj, og hvad de har over. (dyne, tæppe, ingenting mm.) - især når man har overlærredet af. Jeg bruger det slet ikke her i varmen. Kun dyne eller voksi med sommerdyne eller slet ingenting. Ofte stikker fusserne lige op i vejret

Men det er selvfølgelig noget man skal være opmærksom på!

Anmeld

8. juli 2013

FruK

Den har der vist været en tråd om for ikke så længe siden. 

Jeg synes ikke det er overraskende... Et lille bitte lukket rummet bliver jo hurtigt varmt og fugtigt, hvis man opholder sig der. Jeg har været i Fårup Sommerland i dag, og har mange gange undret mig over barne- og klapvogne som var dækket fuldstændig til af stofbleer, håndklæder, fleecetæpper mm. I bagende solskin. 

Jeg lader selv en stofble hænge ned over kalechen for at skærme for solen. Men aldrig helt ned, max halvvejs, og kun når vi går og det lufter lidt. Når hun står og sover er det altid i skyggen og uden ble.

Insektnettet vil jeg ikke undvære. Både på grund af stik og på grund af katte. Men hun bliver selvfølgelig klædt på efter temperaturen i vognen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.