:'( taber en masse hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

Anonym8827

Hej Piger.

Jeg forstår det virkelig ikke. Har lige haft en fantatisk periode på 3 måneder uden stress, sygdom m.m. Og en uge i syden med familien
Men
... Jeg taber en del hår hver dag. Når jeg stryger fingerne igennem, er der altid en del hår med..
Når jeg vasker hår er det værre.

Jeg har taget noget medicin mod min akne, og der måtte jeg ikke få mælke produkter. Først 3 timer efter eller før jeg tog dem.

Hm, er det måske kalk/jern mangel...??

Nogen der ved hvor lang tid efter en stresset tid/graviditet eller lign. At kroppen kommer sig.? Eller efter reagerer?

Er så trist over det.. hjælp.!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

B&J

jeg vil gå på apoteket for at høre tror helt sikkert de kan hjælpe dig. jeg får B vitaminer for at oprette mit hår og det er ikke alm B-vitaminer det er nogle der er til håret.. spurgte på apoteket

Anmeld

8. juli 2013

Maja88

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej Piger.

Jeg forstår det virkelig ikke. Har lige haft en fantatisk periode på 3 måneder uden stress, sygdom m.m. Og en uge i syden med familien
Men
... Jeg taber en del hår hver dag. Når jeg stryger fingerne igennem, er der altid en del hår med..
Når jeg vasker hår er det værre.

Jeg har taget noget medicin mod min akne, og der måtte jeg ikke få mælke produkter. Først 3 timer efter eller før jeg tog dem.

Hm, er det måske kalk/jern mangel...??

Nogen der ved hvor lang tid efter en stresset tid/graviditet eller lign. At kroppen kommer sig.? Eller efter reagerer?

Er så trist over det.. hjælp.!!

Man skifter hår hver 7 år og nogle gør også i forbindelse med det bliver varmt i vejret..

Mon ikke det kan have en betydning

Anmeld

8. juli 2013

birthee

Min frisør sagde til mig, at det kan gå op til 2 år før ens hår bliver "normalt" igen... Min datter er 27 mdr nu, min søn 5 mdr, og det er først nu det begynder at være lidt mindre hår jeg tåber... Jeg følte nærmest jeg blev skaldet 

Anmeld

9. juli 2013

Anonym8827

Tak for hjælpen

Anmeld

9. juli 2013

Dinsen

Matas har et fantastisk naturbprodukt som hjælper rigtig meget.. Kan dsv ik huske hvad det hedder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.