Er min cyklus normal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

Miia90

Vi håber jo er blive gravide igen... Men synes ikke rigtig min cyklus kører helt rigtigt. Første mens dag 17 april næste første mens dag 14 maj, næste første mens 13 juni også idag d. 8 juli. Hvordan synes i det ser ud ?? Kan man gøre noget for at rette den op ?... Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

esioul

Miia90 skriver:

Vi håber jo er blive gravide igen... Men synes ikke rigtig min cyklus kører helt rigtigt. Første mens dag 17 april næste første mens dag 14 maj, næste første mens 13 juni også idag d. 8 juli. Hvordan synes i det ser ud ?? Kan man gøre noget for at rette den op ?... Kram Mia

Din cyklus svinger hvis mellem 26-28 dage. Det vigtigste er faktisk at der ikke er for få dage mellem Æl og blødningen.

Anmeld

8. juli 2013

Miia90

esioul skriver:

Din cyklus svinger hvis mellem 26-28 dage. Det vigtigste er faktisk at der ikke er for få dage mellem Æl og blødningen.

Men ved jo ikke hvornår min ægløsning ligger

Anmeld

8. juli 2013

esioul

Miia90 skriver:

Men ved jo ikke hvornår min ægløsning ligger

Så er det svært.

Jeg læste lidt om det i forbindelse med vores udredning, da det kan gøre det svært at blive gravid hvis der er under 12 dage mellem ÆL og mens.

Forudsat at din Æl falder som den skal i de korte cyklus, synes jeg nu det ser fint ud

Anmeld

8. juli 2013

Miia90

esioul skriver:

Så er det svært.

Jeg læste lidt om det i forbindelse med vores udredning, da det kan gøre det svært at blive gravid hvis der er under 12 dage mellem ÆL og mens.

Forudsat at din Æl falder som den skal i de korte cyklus, synes jeg nu det ser fint ud

Hvordan regner jeg min ægløsning ud ?

Anmeld

8. juli 2013

esioul

Miia90 skriver:

Hvordan regner jeg min ægløsning ud ?

Jeg ville bruge ÆL test. De beregnere på nettet kan man ikke altid regne med

Anmeld

8. juli 2013

Miia90

Tak. Kan du anbefalde nogen ???

Anmeld

8. juli 2013

esioul

Miia90 skriver:

Tak. Kan du anbefalde nogen ???

http://www.billige-teste.dk/aegloesningstest-strimmel-p-165.html

Jeg bruger dem her.

Anmeld

8. juli 2013

Miia90

Okay tak hvornår i ensperiode skal man tage testene ??

Anmeld

8. juli 2013

esioul

Miia90 skriver:

Okay tak hvornår i ensperiode skal man tage testene ??

Jeg ville nok starte fra dag 6-7 efter mens de første gange, til du sådan finder lidt et mønster i hvornår ÆL falder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.