Sommerfugle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ret så forelsket og har svært ved at takle det

Så kommer lige ud med mine følelser her og håber i har et par ord med og råd..

Han er så dejlig, tænker på ham hele tiden, har lyst til at skrive hverdag, MEN gider bare heller ikke være den første der skriver hvergang, er det barnligt at tænke sådan?

Er i tvivl om det er dumt det her, kan ikke rigtig gennemskue ham nogen gange og andre gange virker det til at vi har det på samme måde..

Tit spørg jeg mig selv om, hvad der skal til for at jeg føler han vil mig. For man skal også huske at nyde den tid hvor man udforsker om man skal noget sammen evt forhold eller man bare skal "hygge" sig sammen (kan i følge mig) men igen hvad vil han

Har i nogen råd og meninger med på vejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Ingen der har noget

Anmeld

8. juli 2013

Anonym8827

Det er jo en mand vi snakker om

Men hvis du skriver hver dag, kan det jo være at du skal prøve at vente bare en halv dag eller en hel dag, med at skrive til ham

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Mitallerstørsteønske skriver:

Det er jo en mand vi snakker om

Men hvis du skriver hver dag, kan det jo være at du skal prøve at vente bare en halv dag eller en hel dag, med at skrive til ham

Ja lige præcis en mand ..

Har ikk skrevet til ham hele dagen idag, men det godt nok svært

Anmeld

8. juli 2013

Matrem

følger lige med her, for har det på akkurat samme måde
Prøvede hele dagen i dag, men intet... så kunne ikke holde mig mere og skrev til ham efter aftensmaden :p slet ikke det, han skrev skam tilbage med det samme, men føler også at det hele tiden er mig der skriver først, og vil heller ikke være for påtrængende :/
men puha hvor er det svært når han nu er så dejlig *SUK*

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Matrem skriver:

Prøvede hele dagen i dag, men intet... så kunne ikke holde mig mere og skrev til ham efter aftensmaden :p slet ikke det, han skrev skam tilbage med det samme, men føler også at det hele tiden er mig der skriver først, og vil heller ikke være for påtrængende :/

Lige sådan det r her
Så pisse dejlig altså ! - dog holdte jeg mig og IKK skrev til ham igår , dog skrev han heller ikk..
Ihh han flyver i mine tanker

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Matrem skriver:

Hvordan står det til hos dig?

Anmeld

10. juli 2013

Matrem

Anonym skriver:

Hvordan står det til hos dig?

Jeg holdte mig fra mandag aften til i aftes, og vupti, så kom der en sms om at han var meget ked af at han ikke havde skrevet tilbage til mig i mandags, som han ellers havde lovet, men at klokken var blevet så mange og han ikke ville risikere at vække mig Haha, han ved vist ik hvor fast jeg sover haha

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Matrem skriver:

Jeg holdte mig fra mandag aften til i aftes, og vupti, så kom der en sms om at han var meget ked af at han ikke havde skrevet tilbage til mig i mandags, som han ellers havde lovet, men at klokken var blevet så mange og han ikke ville risikere at vække mig Haha, han ved vist ik hvor fast jeg sover haha

Griner nej det gør han hvis ikk
Det ikk let at være forelsket hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.