Fri fra astmatisk bronkitits:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. juli 2013

stm2812

Med frygt for at jinxe det, kan jeg nu alligevel ikke glæde mig og må af med det et sted (og hvor ellers en baby.dk)

Det er nu ved at være over tre måneder siden at Ronja sidst fik sin medicin mod astmatisk bronkitits. Hun plejer at døje meget med det når hun er lidt snottet, men der har ikke været noget de sidste par gange, hvilket slog mig for et par dage siden.

skønt hvis hun nu kan slippe helt for den dumme maske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

bøllen

stm2812 skriver:

Med frygt for at jinxe det, kan jeg nu alligevel ikke glæde mig og må af med det et sted (og hvor ellers en baby.dk)

Det er nu ved at være over tre måneder siden at Ronja sidst fik sin medicin mod astmatisk bronkitits. Hun plejer at døje meget med det når hun er lidt snottet, men der har ikke været noget de sidste par gange, hvilket slog mig for et par dage siden.

skønt hvis hun nu kan slippe helt for den dumme maske

for jer.

Har selv en som døjer

Anmeld

8. juli 2013

B&J

ej hvor er det fantastisk håber så meget at det er slut nu

Anmeld

16. juli 2013

stm2812

bøllen skriver:

for jer.

Har selv en som døjer

Årh ja det er ikke sjovt. :/ hvor gammel er han/hun? 

håber for jer at det også er noget der snart går over

Anmeld

16. juli 2013

stm2812

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk håber så meget at det er slut nu

Tak for det og ja håber også vi ikke skal hive den dumme maske frem mere.  Den vænnede hun sig godt nok aldrig helt til

Anmeld

16. juli 2013

bøllen

stm2812 skriver:

Årh ja det er ikke sjovt. :/ hvor gammel er han/hun? 

håber for jer at det også er noget der snart går over

Han blev 3 i okt. Håber fortsat han vokser fra det  

Anmeld

16. juli 2013

Mother-love

for jer. Isabella har også brug for medicinen så snart hun bliver bare lidt snottet
Håber og glæder mig til den dag det forsvinder. Vi har dog ingen problemer med at give masken den er Isabella ligeglad med. Og det der singulair (det der pulver noget) men jeg synes det er træls man skal gå og bekymre sig sådan hver gang hun bliver snottet.
Men nu har jeg også selv haft børneastma som jeg voksede fra ved 12-13 års alderen. Jeg havde tit astma anfald, derfor håber jeg virkelig at det er noget Isabella vokser fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.