Hvilken ejendomsmægler hjemmeside synes du bedst om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken hjemmeside synes i er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

709 visninger
8 svar
3 synes godt om
8. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi er ved at sælge hus og har fået vurderet vores hus hos 3 ejendomsmæglere. De har vurderet det samme. Men jeg ved ikke hvilken en vi skal vælge. Hvilken en synes i er mest overskuelig og pæn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Kom gerne med begrundelser

Anmeld

8. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Vi er ved at sælge hus og har fået vurderet vores hus hos 3 ejendomsmæglere. De har vurderet det samme. Men jeg ved ikke hvilken en vi skal vælge. Hvilken en synes i er mest overskuelig og pæn?

Jeg ville ikke gide kigge huse på Danbolig og Realmæglerne - deres sider er simpelthen for kedelige og "bank-agtige" i deres udtryk. Så jeg ville satse på EDC, Home, elle Nybolig.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ville ikke gide kigge huse på Danbolig og Realmæglerne - deres sider er simpelthen for kedelige og "bank-agtige" i deres udtryk. Så jeg ville satse på EDC, Home, elle Nybolig.

/Fenja

Er det rigtig? Men til gen gæld så bliver alle boliger jo vist hos de andre mæglere så vidt jeg kan forstå, så mon ikke ens bolig bliver vist?

Anmeld

8. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Totalt ligegyldigt, vi har brugt Boligsiden.dk, så finder vi relevante boliger og er ligeglade med, hvem mægleren er.

Anmeld

8. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Er det rigtig? Men til gen gæld så bliver alle boliger jo vist hos de andre mæglere så vidt jeg kan forstå, så mon ikke ens bolig bliver vist?

Ja, når jeg vælger at gå ind på de forskellige hjemmesider, så synes jeg at både Realmæglerne og Danbolig virker ekstrem kedelig og jeg kunne lige så vel gå ind på Nordeas hjemmeside. Men nu er der jo mange sider,  hvor alle mæglere er samlet samme sted og så er det selvfølgelig noget andet.

Anmeld

8. juli 2013

Loa

Kigger faktisk også primært via boligsiden og så er det ligegyldigt hvilken mægler huset er til salg hos.
Når vi selv skal sælge lejligheden vil vi dog nok vælge home. Har dårlig erfaring med Nybolig så dem bliver det aldrig igen....

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Kigger faktisk også primært via boligsiden og så er det ligegyldigt hvilken mægler huset er til salg hos.
Når vi selv skal sælge lejligheden vil vi dog nok vælge home. Har dårlig erfaring med Nybolig så dem bliver det aldrig igen....

Ja vi har også meget dårlige erfaringer med nybolig og home.. ham mægleren fra realmæglerne var vildt flink! Men synes bare deres hjemmeside er så dårlig.. små billeder og gammeldags 

Anmeld

8. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg kigger boligsiden og boliga, så klikker på alt relevant ligegyldigt hvilken mægler det kommer fra.

Jeg fravalgte dog selv realmæglerne da jeg skulle sælge, da jeg synes at de har en skodopsætning på deres side. Om det bliver den ene eller den anden af de andre ville være hip som hap for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.