Indkøb og baby 3-6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
7 svar
5 synes godt om
8. juli 2013

PrincessTanja

Hej alle.

Er bare nysgerrig, hvordan gør i med sårn en indkøbstur når det skal ordnes? Altså har i baby med i autostol/barnevogn, får i baby passet lige imens eller????????????

/Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Tanja1234

Jeg havde den lille i autostolen og så i indkøbsvognen eller vores barnevognsstativ hvor autostolen kan sættes i

Anmeld

8. juli 2013

gonefishing

PrincessTanja skriver:

Hej alle.

Er bare nysgerrig, hvordan gør i med sårn en indkøbstur når det skal ordnes? Altså har i baby med i autostol/barnevogn, får i baby passet lige imens eller????????????

/Tanja.

Jeg har normalt baby liggende i barnevogn, og så har jeg en kurv..
Det giver gode kører skills

Anmeld

8. juli 2013

PrincessTanja

Hehe det plejer vi også, altså og ha hende i barnevognen når vi skal til den nærliggende forretning, men hvis vi skal i bilen til en større by med billigere forretninger, så er det jo lidt bøvlet med barnevognen der skal klappes sammen og pakkes ind.. Vi er mest trygge ved og ha hende med i barnevognen nemligt, men har aldrig prøvet det med og tage den med i bilen. Så ved ikke lige hvor besværligt det ville være?

Anmeld

8. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Altid baby med - ellers går ens liv jo i stå. Enten i barnevogn eller i autostol som fiks kan stå for oven på indkøbsvognen (kig under autostolen om der ikke er riller i, så den kan stå fast)

Anmeld

8. juli 2013

Misser1989

Vi handler som regl når den store er i børnehave. Så har vi den lille i autostolen, og så i en vogn. Og så render vi ellers med to vogne, for at kunne have plads til varerne. Hvis begge unger er med, bliver mand og børn obiler bilen. Vi handler en gang i ugen, så der bliver købt en del pr gang... 

Anmeld

8. juli 2013

Miss BananaHammock

Som andre skriver, enten i barnevognen, eller i autostolen i/på indkøbsvognen. Vores rema1000 har også indkøbsvogne med en babyindsats på. Det er smart.

Anmeld

8. juli 2013

Maja_4000

Vi handlede mest med barnevognen .. Men hvis vi var i bil et sted hen, sad Caroline i autostolen ovenpå indkøbsvognen .. Hvis vi vidste at det ville tage lang tid (f.eks. en tur i Bilka som vi ikke har her i byen), tog vi en lift med, som hun kunne ligge i mens vi handlede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.