Ægløsningstest - Lidt for sjov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby brugere 

Jeg er godt klar over, at denne ægløsningstest overhovedet ikke er positiv.

Men ville for sjov i morges bare prøve at tage en test. Detter er min første test som viser to streget. Og det giver altså lidt et gisp i en. (Ved godt, at ægløsningstest næsten altid viser to streger). 

Jeg er på cyklusdag 8, men venter med at tester to dage endnu. Derfra tester jeg en gang dagligt. 

Dette er første måned efter P-pillestop. Er der nogen der ved, at de kan give udslag i ægløsningstest? 

Forresten. Er det bedst at teste om morgenen, middag eller aften?

God sommerdag til alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Kløver

Apoteket sagde aften til mig, og selv testede jeg om aftenen hver dag inden vi gik i behandling. Kan ikke huske hvilken tid på dagen jeg testede de andre 2 gange. Jeg har haft stor glæde af de digitale

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Apoteket sagde aften til mig, og selv testede jeg om aftenen hver dag inden vi gik i behandling. Kan ikke huske hvilken tid på dagen jeg testede de andre 2 gange. Jeg har haft stor glæde af de digitale

Okay. Super. Så vil jeg gøre det fra i morgen aften.

Men eftersom det min første måned efter p-pille stop nøjes jeg med de ikke digitale Men måske jeg (hvis jeg bliver utålmodig om nogen måneder = mange måneder) går over til dem senere.

Men tak for tipset.

Ved du om p-pille stop kan påvirke ægløsningstesten? 

Anmeld

8. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay. Super. Så vil jeg gøre det fra i morgen aften.

Men eftersom det min første måned efter p-pille stop nøjes jeg med de ikke digitale Men måske jeg (hvis jeg bliver utålmodig om nogen måneder = mange måneder) går over til dem senere.

Men tak for tipset.

Ved du om p-pille stop kan påvirke ægløsningstesten? 

P-pillehormonerne er for længst ude af din krop, så de har ikke indvirkning på noget som helst, men din krop skal til at finde sin egen cyklus igen, så tiden må vise, om du får ægløsning som forventet, eller der går lidt længere tid.

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Okay. Super. Tak for svar

Jamen er jo i starten af processen, så den burde vel ikke slå ud med mindre det på vej mod ægløsning? Er som sagt på 8.cyklus dag. 

Men ja. Efter p-pillestop aner man jo slet ikke hvordan ens cyklus er. 

Byw. Hvor lang tid efter den er taget skal den aflæses?

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Nu forstår jeg ingenting. 

Testede igen her til aften, og der kom næsten ikke en gang streg nr. to. Hvordan kan den grå fra at være så tydlig til slet ikke at være der på en dag?

Er ægløsningen så overstået?

Håber nogen kan hjælpe 

Knus den forvirrede

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

200  har læst men ingen kan hjælpe? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.