Uden varme og varmt vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

Lullaby

Drømmehus =

Fyr der er stået af så intet varmt vand/varme. Vores bankrådgiver er på ferie så det hele skal cleares af en lånegruppe. Det tager så 14 dage. Godt det ikke er vinter.

Skorsten er for kort så vi kan ikke bruge vores brændeovn.

Kloakken er gået i stykker. Heldigvis tog husforsikringen den.

2 af vinduerne lækker vand så de skal skiftes til august. Vores bankrådgiver fremtryllede 5000 kr til det så vi har fået familien til at hjælpe med at sætte dem i.

Hver facade er halvskidt så de skal skiftes næste år. Det er træ fra 68 så det kan ikke rigtig mere.

Gulvet har været fugtigt så det giver sig når man går.

Opvaskemaskine/ovn der fulgte med da vi købte det er gået i stykker så vi har købt en ny opvasker men sparer sammen til en ny ovn. Den virker men graderne er i stykker så man skal være meget obs når man bager ting derinde.

Og prikken over i'et, vores tørretumbler er lige stået af.

Hvis det ikke var fordi jeg lige havde fået nyt job så ville jeg ligge i min seng og græde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Mother-love

Lige en det har du vidst brug for.

Puha så kan det da vidst ikke blive værre. Kan da kun have en fornemmelse af hvad du gennemgår.

For jeg ved hvordan jeg lige har haft det. Jeg er lige røget på kontanthjælp fordi mine sygedagpenge er udløbet. Kæresten. Førtidspensionist så pengene er små. Og så røg bilen. Den gik i brand så den var jo færdig. Og så skulle vi have ny bil men hvordan faen skaffer man lige de penge når vi har en meget stram økonomi i forvejen. Vi kunne så låne penge i banken heldigvis. Men jeg var ved at rive håret af mig selv.
Og det er jo bare en. Bagatel i forhold til hvad du står i nu

Håber i finder ud af det og i ikke får flere ulykker nu

Anmeld

8. juli 2013

Laulund87

Ja det er altså ikke lutter lagkage at eje hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.