Puslepude med fe/prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2013

tankai

Jeg kan simpelthen ikke finde en puslepude, der passer til resten af vores baby ting.. 

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en lyserød eller lilla (ikke de der helt fesne farver) puslepude, med feer eller prinsesser på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Fenja09

tankai skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde en puslepude, der passer til resten af vores baby ting.. 

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en lyserød eller lilla (ikke de der helt fesne farver) puslepude, med feer eller prinsesser på?

Har du prøvet at søge på DBA, så at der var en der solgte med prinsesser, men om farven går under "fesen" ved jeg ikke

Hvis du ikke kan finde lige nøjagtig den puslepude du kan lide, hvorfor så ikke købe en ensfarvet og så selv sy betræk til? Det er garanteret nemmere at finde stof med det motiv du ønsker.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2013

Juliekp

tankai skriver:

Du kan købe den her fra Vanilla i BabySam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

L&V

tankai skriver:

Vanilla laver dem med noget fe værk i både lilla og lyserød

Anmeld

8. juli 2013

BabyMus

Min første tanke var også dem fra Vanilla. Men synes de er ret fesne i farven, så ved ikke om det er den slags du ikke vil have!

Anmeld

8. juli 2013

tankai

Juliekp skriver:

Du kan købe den her fra Vanilla i BabySam

Vi har kigget på den, men vi synes farverne er lidt for kedelige.. 

Anmeld

8. juli 2013

tankai

BabyMus skriver:

Min første tanke var også dem fra Vanilla. Men synes de er ret fesne i farven, så ved ikke om det er den slags du ikke vil have!

Ja farverne er alt for triste.. Mønsteret er dog ganske sødt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.