Marcello knap 21 mdr opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
2 svar
4 synes godt om
8. juli 2013

Misscbn

Det er efterhånden længe siden at vi har lavet en opdate.

Der er sket en del på kort tid og min dreng er blevet SÅ stor nu og snakker som et vandfald 

Hans ordbog er:

Mor, Mormor, bold, mad, tak for mad, tak, slamsuger, lastbil, ugle, måge, due, hest, ko og en masse andre dyr + lyde, bil, traktor, mere mad, drikke, tøj, sko, jakke, åben, nå, sej, båd, sejler, drejer, godt gå, nej, min, hej, trapper og meeeeget mere og er super stolt da han er ørebarn og fik dræn i da han var lidt over 1 år  

I øjeblikket er vi igang med at indrette hans nye værelse med junior seng og han har i nat sovet i den uden problemer åhh hvor blev tiden med en lille baby dog af? det hele går stærkt syns jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Fenja09

blankholm skriver:

Det er efterhånden længe siden at vi har lavet en opdate.

Der er sket en del på kort tid og min dreng er blevet SÅ stor nu og snakker som et vandfald 

Hans ordbog er:

Mor, Mormor, bold, mad, tak for mad, tak, slamsuger, lastbil, ugle, måge, due, hest, ko og en masse andre dyr + lyde, bil, traktor, mere mad, drikke, tøj, sko, jakke, åben, nå, sej, båd, sejler, drejer, godt gå, nej, min, hej, trapper og meeeeget mere og er super stolt da han er ørebarn og fik dræn i da han var lidt over 1 år  

I øjeblikket er vi igang med at indrette hans nye værelse med junior seng og han har i nat sovet i den uden problemer åhh hvor blev tiden med en lille baby dog af? det hele går stærkt syns jeg

Hvor ser han skøn ud! Og sikke et fint værelse - kan godt lide tapetet

/Fenja

Anmeld

8. juli 2013

Misscbn

Fenja09 skriver:

Hvor ser han skøn ud! Og sikke et fint værelse - kan godt lide tapetet

/Fenja

Tusinde takker han r ligeså skøn som han ser ud

og det er faktisk ikke tapet men det er malet på det er min brors malersvend som har lavet dette arbejde da min bror har sit eget malerfirma det er VILDT flot lavet og det ligner nemlig tapet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.