han beklager sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
9 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

DianaRJS

hmm problemet ligger i min dejlige søn på 3,7 vågnede 6 gange i nat ( han sover normalt igennem) og havde ondt.... når jeg spurgte hvor han have ondt pegede han på sit hovedet og sagde det var der det gjorde ondt....

hvor meget er en dreng på den alder i stand til at få hovedepine, og faktisk også registrere det??

jeg er desværre slem migrænepatient selv, og havde fået at vide jeg faktisk kunne give det videre til mine børn :/ men fik dog også at vide det først ville komme i teenage årene, HVIS det var tilfældet....

andre der har prøvet det med deres små pus???? håber i kan hjælpe, vores læge har ferie og den reservelæge vi har har ingen tid før mandag næste uge -.- hvilken service -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

ano14316

Kan det være ørene? Hvis det fortsætter i nat, så synes jeg godt du kan tillade dig at ringe til lægevagten når nu du først kan få en tid om en uge..

God bedring

Anmeld

8. juli 2013

--BabyMus--

DianaRJS skriver:

hmm problemet ligger i min dejlige søn på 3,7 vågnede 6 gange i nat ( han sover normalt igennem) og havde ondt.... når jeg spurgte hvor han have ondt pegede han på sit hovedet og sagde det var der det gjorde ondt....

hvor meget er en dreng på den alder i stand til at få hovedepine, og faktisk også registrere det??

jeg er desværre slem migrænepatient selv, og havde fået at vide jeg faktisk kunne give det videre til mine børn :/ men fik dog også at vide det først ville komme i teenage årene, HVIS det var tilfældet....

andre der har prøvet det med deres små pus???? håber i kan hjælpe, vores læge har ferie og den reservelæge vi har har ingen tid før mandag næste uge -.- hvilken service -.-

Han er ikke forkølet, så det evt kunne være bihulebetændelse Istedet? Tænker at når han vågner så ofte på en nat og siger han har ondt, er der nok noget om det  Hvordan har han det Idag? og jeg har heller aldrig hørt om migræne hos små børn, men jeg ved det altså ikke 

Anmeld

8. juli 2013

Holbæktrunten

DianaRJS skriver:

Læger henviser normalt til en der vikarierer for dem mens de har ferie - gør din ikke det? Ellers er det jo "bare" at ringe rundt til diverse og høre hvem der vil tage jer ind.

Med mindre han selvfølgelig har det fino og er upåvirket i dag

Anmeld

8. juli 2013

Faith

Min erfaring er at børn på 3 år godt kan give udtryk for når de har ondt et sted (mine kan i hvert fald).

Hvis det bliver ved ville jeg bestemt ikke lade mig spise af med at det må vente til næste mandag!

Anmeld

8. juli 2013

Mossu

Det kan de godt, der er endda nogen børn som døjer med børne-migræne...

Anmeld

8. juli 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

Min dreng på 3,8 er rigtig god til at fortælle hvor de gør ondt. Så det vil jeg mene han godt kan.

ved det ikke , men vil da gætte de sagtens kan få hovedpine som os andre. 

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

--BabyMus-- skriver:

Han er ikke forkølet, så det evt kunne være bihulebetændelse Istedet? Tænker at når han vågner så ofte på en nat og siger han har ondt, er der nok noget om det  Hvordan har han det Idag? og jeg har heller aldrig hørt om migræne hos små børn, men jeg ved det altså ikke 

jamen han har lidt feber i dag, men har ikke beklaget sig yderligere...

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

Holbæktrunten skriver:

Læger henviser normalt til en der vikarierer for dem mens de har ferie - gør din ikke det? Ellers er det jo "bare" at ringe rundt til diverse og høre hvem der vil tage jer ind.

Med mindre han selvfølgelig har det fino og er upåvirket i dag

som også skrevet i indlæget er det ham vi er henvist til der ikke har en tid før... han er desværre blevet over bucket...

men er det, det samme i nat blvier der self ringet til vagtlægen er ikke sådan en ond mor der bare lader mit barn´gå med smerter en uge

men han har haft det fint i dag, han har haft lidt feber, men har ikke beklaget sig over smerter...

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

ano14316 skriver:

Kan det være ørene? Hvis det fortsætter i nat, så synes jeg godt du kan tillade dig at ringe til lægevagten når nu du først kan få en tid om en uge..

God bedring

han er ørebarn, og har dræn i. og fordi trykket har været som det var i begge hans ære, er vi jævnligt til kontrol hos ørelægen for at sikre at drænene virker, og er ikke andet end en uge siden vi var der sidst...

men der plejer han også sge det er hans øre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.