Hvordan kan jeg sætte mit hår, til min venindes bryllup?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

Sas1990

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

Maja88

Sas1990 skriver:

Rigtig gode ting, kan jeg godt tage hvide sko på? Kan ikke se halskæden og øreringene, der kommer en masse frem.

Jeg ville vælge nogle gladiayir sandaler agtige

Anmeld

7. juli 2013

Sas1990

Maja88 skriver:

Jeg ville vælge nogle gladiayir sandaler agtige

Sådan nogen er så ikke mig 

Anmeld

7. juli 2013

Enirt

Sas1990 skriver:

Rigtig gode ting, kan jeg godt tage hvide sko på? Kan ikke se halskæden og øreringene, der kommer en masse frem.

Ja synes sagtens du kan have hvide sandaler på, ellers er de der vist også i sort og en rød neuance.

her er halskæden og øreringene

Anmeld

7. juli 2013

Sas1990

Enirt skriver:

Ja synes sagtens du kan have hvide sandaler på, ellers er de der vist også i sort og en rød neuance.

her er halskæden og øreringene

Okay de smykker er så ikke lige mig meafdødeafdøde

Anmeld

7. juli 2013

Enirt

Sas1990 skriver:

Okay de smykker er så ikke lige mig meafdødeafdøde

Okay, men synes de skal tage noget med farve på som er i kjolen og/eller guld smykker på.

Havde lige inde jeg så dit indlæg siddet og klippet det her sammen så kan du jo bruge det eller lade være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2013

Sas1990

Enirt skriver:

Okay, men synes de skal tage noget med farve på som er i kjolen og/eller guld smykker på.

Havde lige inde jeg så dit indlæg siddet og klippet det her sammen så kan du jo bruge det eller lade være

ja okay rigtigt nok har nok måske nogen smykker I tankerne, jeg har

Anmeld

7. juli 2013

Enirt

Sas1990 skriver:

ja okay rigtigt nok har nok måske nogen smykker I tankerne, jeg har

lyder godt, tror du bliver rigtig smuk. Det er bare så dejligt at have en anledning til at dress-up og forkæle sig selv lidt midt i rollen som mor og al muligt

Anmeld

7. juli 2013

Sas1990

Enirt skriver:

lyder godt, tror du bliver rigtig smuk. Det er bare så dejligt at have en anledning til at dress-up og forkæle sig selv lidt midt i rollen som mor og al muligt

Hehe tak, ja det er dejligt, i sær når der er en anledning, havde den dog på i går, da jeg holdte fødselsdag for familien, købte den i fredags da jeg fyldte år

Anmeld

7. juli 2013

Enirt

Sas1990 skriver:

Hehe tak, ja det er dejligt, i sær når der er en anledning, havde den dog på i går, da jeg holdte fødselsdag for familien, købte den i fredags da jeg fyldte år

Får vi ikke lige et billede når du har gjort dig klar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.